برگ برنده گل گهر در کمیته استیناف رو شد

در پرونده مهاجم گابنی باشگاه گل‌گهر سیرجان رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال مدارک ارائه‌شده از سوی باشگاه گل‌گهر درمورد بازیکن گابنی را تایید کرده‌است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در پرونده مهاجم گابنی باشگاه گل‌گهر سیرجان رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال مدارک ارائه‌شده از سوی باشگاه گل‌گهر درمورد بازیکن گابنی را تایید کرده‌است.تأیید کامل مدارک ارائه‌شده از سوی باشگاه گل‌گهر در مورد بازیکن گابنی کمیته استیناف را برای صدور رأی نهایی دچار تردید کرده‌ است.

در آیین‌نامه انضباطی به‌صراحت آمده که باشگاه مسئول مدارک ارائه‌شده در مورد بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی است و فدراسیون فوتبال درصورتی‌ که در آینده به جعل مدارک پی ببرد، می‌تواند باشگاه و فرد متخلف را جریمه کند. جالب این‌که فدراسیون فوتبال برای بررسی هرچه بهتر این پرونده و صدور رأی نهایی استعلاماتی را از پلیس فتا گرفته که نتیجه این استعلامات از سوی پلیس فتا به فدراسیون فوتبال ارائه شده‌است.

برخی پیش‌بینی کرده‌ند رأی نهایی کمیته استیناف، رای کمیته انضباطی را نقض خواهد کرد اما دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف می‌گوید به‌هیچ‌وجه این‌کمیته‌ برای‌ صدور رأی نهایی تحت فشار نیست و رای که‌این‌کمیته میدهد در استقلال کامل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
دادرس : رای استیناف گل گهر عادلانه است
پخش زنده بازی تیم های تراکتور – گل گهرسیرجان امروز یکشنبه 3 بهمن
جام حذفی / نتیجه و خلاصه بازی گل گهر – نساجی

انتهای پیام /