بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی تورنتو رپترز و میلواکی باکس(فینال کنفرانس شرق)

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه. خلاصه بازی تورنتو رپترز و میلواکی باکس در فینال کنفرانس شرق

باکس با نتیجه ی 125 – 103 به پیروزی رسید.

خلاصه بازی رپترز و باکس:

ترکیب ابتدایی دو تیم:

میلواکی باکس: جیانیس آنتتوکومپو، نیکولا میروتیچ، بروک لوپز، اریک بلدسو، و کریس میدلتون.

تورنتو رپترز: کوای لنارد، پاسکال سیاکم، مارک گسول، کایل لاوری، و دنی گرین.

شرح بازی

کوارتر اول

کوارتر اول بازی با نمایش خارق‌العاده جیانیس آنتتوکومپو آغاز شد، میلواکی باکس از همان ابتدای بازی یک ران 9-0 را ثبت کردند تا هوادارن خودی در فایسرو فروم به وجد بیایند. در ادامه، بازیکنان تورنتو رپترز به خودشان آمدند و موفق شدند فاصله را تاحدودی کاهش دهند. دو تیم تا فاصله دو دقیقه مانده به پایان کوارتر روند ثابتی در امتیازگیری داشتند و فاصله 10 امتیازی در بیشتر لحظات بازی حفظ شد تا اینکه در دو دقیقه پایانی میلواکی با شوت‌های مالکولم فاصله را افزایش داد. کوارتر اول در نهایت 35-21 به نفع باکس به پایان رسید.

کوارتر دوم

میلواکی کوارتر دوم را نیز با قدرت آغاز کرد. ارسان ایلیاسوا، فوروارد قدرتی باکس که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود در دقایق ابتدایی کوارتر دوم امتیازات خوبی برای باکس به دست آورد. از سوی دیگر، تورنتو که عملکرد بسیار ضعیفی در فاز دفاعی داشت، بیشتر توسط کوای لنارد صاحب امتیاز می‌شد. عملکرد بسیار ضعیف رپترز در زیر سبد و کسب ریباندها موجب شد تا میلواکی باکس نیمه اول را با نتیجه 64-39 پیروز شود. 

کوارتر سوم

در ابتدای کوارتر سوم، بازیکنان تورنتو در نیمه زمین میلواکی بهتر از دو کوارتر قبلی عمل کردند، اما باز هم در مقابل حملات گوزن‌ها مشکل داشتند. مطابق معمول، این لنارد بود که بیشترین سهم را در کسب امتیاز توسط بازیکنان رپترز داشت، اما در طرف مقابل، جیانیس آنتتوکومپو نیز اجازه نمی‌داد اختلاف بین دو تیم کاهش پیدا کند. تا پایان کوارتر سوم، هر دو تیم روند امتیازگیری ثابتی داشتند. تورنتو رپترز با وجود آنکه در کوارتر سوم به اندازه کل نیمه اول امتیاز آورده بود (39 امتیاز)، موفق نشد اختلاف ایجاد شده را جبران نماید زیرا باکس نیز در این کوارتر 31 امتیاز ثبت کرد.

کوارتر چهارم

کوارتر چهارم، با امتیازآوری جیانیس و نورمن پاول برای دو تیم آغاز شد. عملکرد فوق‌العاده جیانیس در محوطه رنگی و زیر سبد رپترز امید شاگردان نیک نرس برای بازگشت را به طور کامل از میان برد. تا پایان بازی اتفاق خاصی رخ نداد تا این میلواکی باکس باشد که بازی دوم فینال شرق را 125-103 از تورنتو رپترز می‌برد.