بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز(نیمه نهایی کنفرانس غرب)

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز در نیمه نهایی کنفرانس غرب

سیکسرز با نتیجه ی 112 – 101 به پیروزی رسید.

خلاصه بازی سیکسرز و رپترز:

ترکیب ابتدایی دو تیم:

فیلادلفیا سونی سیکسرز: توبایاس هریس، جیمی باتلر، جوئل امبید، بن سیمنز، و جی‌جی ردیک.

تورنتو رپترز: کوای لنارد، پاسکال سیاکم، مارک گسول، کایل لاوری، و دنی گرین.

شرح بازی:

بازی ششم نیمه نهایی پلی‌آف کنفرانس شرق بین فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز در حالی به پایان رسید که همان فرمول همیشگی برای پیروزی سونی سیکسرز کافی بود: درخشش تمام استارترها و کمک‌رسانی نیمکت تنها در مقابل عملکرد درخشان کوای لنارد و پاسکال سیاکم!

بامداد امروز، دیدار ششم دو تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف کنفرانس شرق NBA در سالن ولز فارگو سنتر فیلادلفیا برگزار شد. شاگردان برت براون موفق شدند با ارائه عملکردی درخشان در سه کوارتر ابتدایی کار تورنتو را تمام کنند. جیمی باتلر و بن سیمنز به ترتیب با کسب 25 و 21 امتیاز در حالی ستارگان تیم خود بودند که از جانب دیگر استارترها و نیمکت‌نشینان نیز حمایت می‌شدند. اما در طرف مقابل مشکلی که پیش از نیز برای تورنتو به وجود آمده بود باز هم گریبانگیرشان شد. لنارد با 29 و سیاکم با 21 امتیاز تنها بازیکنان تورنتو در بازی صبح امروز بودند که عملکردشان جای دفاع داشت.

با احتساب نتیجه این دیدار، حساب کار سری بین فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز 3-3 مساوی شد تا بازی هفتم تکلیف یکی از فینالیست‌های کنفرانس شرق را مشخص کند. دیدار هفتم دو تیم ساعت 3:30 بامداد روز دوشنبه به میزبانی تورنتو برگزار خواهد شد.