بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی پورتلند تریل بلیزرز و گلدن استیت واریرز(فینال کنفرانس غرب)

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه. خلاصه بازی پورتلند تریل بلیزرز و گلدن استیت واریرز در فینال کنفرانس غرب

واریرز با نتیجه ی 117 – 119 به پیروزی رسید.

خلاصه بازی بلیزرز و واریرز:

شرح بازی:

کوارتر اول

در کوارتر اول این دیدار عملکرد فوق العاده گلدن استیت در پرتاب های سه امتیازی درخشش لنارد برای بلیزر را خنثی کرد تا این کوارتر با نتیجه 35-36 به سود گلدن استیت به پایان برسد.

کوارتر دوم

در کوارتر دوم بازی پایاپای پیش میرفت اما در نیمه دوم این کوارتر تیم میزبان با پرتاب های سه امتیازی موفق پیاپی خودش اختلاف را دو رقمی کرد و به 12 رساند .

اما یک ران 0-8 در پایان این کوارتر به سود گلدن استیت باعث جبران این اختلاف شد و اختلاف را در پایان نیمه به 4 امتیاز رساند.

کوارتر سوم

با آغاز نیمه دوم باز هم این پورتلند بود که با استفاده از پرتاب های سه امتیازی اختلاف را دو رقمی کرد و با درخشش لنارد و لیلارد اختلاف را به 17 امتیاز رساند اما دفاع ضعیف این تیم باز هم در دقایق پایانی باعث ایجاد یک ران 0-9 به سود گلدن استیت شد تا اختلاف به کمتر از 10 امتیاز برسد.

کوارتر چهارم

گلدن استیت در کوارتر چهارم این دیدار موفق شد از بی دقتی پورتلند در حملات استفاده کند و با درخشش کری و گرین در فاصله 4 دقیقه مانده به پایان بازی را برابر کند.

در حالی که پورتلند در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان بازی 3 امتیاز پیش بود پرتاب سه امتیازی موفق کلی تامپسن باز هم کار را برابر کرد و نتیجه را به 111-111 رساند و از دست رفتن تمام حملات در این 2 دقیقه باعث شد بازی در همین نتیجه به اوورتایم برود.

در اوورتایم بازی پایاپای پیش میرفت اما سه امتیازی دریماند گرین در فاصله 39 ثانیه مانده به پایان اختلافی 4 امتیازی به سود گلدن استیت ایجاد کرد و در ادامه لیلارد توسط گرین بلاک شد و موفق به برابر کردن دوباره این بازی نشد تا گلدن استیت بازی چهارم را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و عنوان قهرمانی کنفرانس غرب را بدست بیاورد.