بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس (نیمه نهایی کنفرانس غرب)

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس در نیمه نهایی کنفرانس غرب

واریرز با نتیجه ی ۱۰۴ – ۹۹ به پیروزی رسید.

خلاصه بازی واریرز و راکتس:

شرح بازی:

کوارتر اول

با آغاز کوارتر اول بازی پایاپای دنبال میشد اما درخشش کلی تامپسن در دقایق پایانی این کوارتر باعث ایجاد یک ران 19-3 به سود میزبان شد تا گلدن استیت در این کوارتر با نتیجه 31-17 به برتری دست یابد.

کوارتر دوم

در کوارتر دوم اما هیوستون برای جبران اختلاف به بازی آمد و در دقایق اولیه موفق به انجام این کار شد اما درخشش دورنت و کری این بار یک ران 14-0 به سود گلدن استیت ایجاد کرد تا این کوارتر با نتیجه 26-26 به پایان برسد.

کوارتر سوم

نیمه دوم این دیدار با 14 امتیاز اختلاف به سود گلدن استیت آغاز شد اما ترن اور های پیاپی از کوین دورنت و استفن کری کار دست گلدن استیت داد و راکتس موفق شد با درخشش هاردن به بازی برگردد. اتفاق مهم و تلخ دقایق پایانی این کوارتر مصدومیت کوین دورنت هنگام فرود آمدن بر روی زمین پس از اقدام به یک پرتاب بود. کوارتر سوم با نتیجه 15-29 به سود هیوستون به پایان رسید.

کوارتر چهارم

کوارتر چهارم این دیدار در حالی با نتیجه 72-72 آغاز شد که گلدن استیت یکی از مهمترین مهره های خودش را در زمین نمیدید و بدون کوین دورنت استفن کری به مرد اول میزبان تبدیل شده بود. در حالی که بازی پایاپای بود پرتاب سه امتیازی کری اختلاف را به سود گلدن استیت به 4 رساند اما بلافاصله سه امتیازی اریک گوردون گلدن استیت را مجبور به گرفتن تایم اوت کرد. در ادامه بازی باز هم پایاپای پیش میرفت اما یک سه امتیازی از دریماند گرین و ترن اور تاکر و بلافاصله سه امتیازی دیگری از کلی تامپسن اختلاف را به سود گلدن استیت به 8 امتیاز رساند تا هیوستون مجبور به گرفتن تایم اوت شود.

در فاصله یک دقیقه مانده به پایان گرین ششمین خطای شخصی خودش را مرتکب شد و از بازی خارج شد. پس از موفقیت گوردون در پرتاب های آزاد خودش استفن کری نیز دو پرتاب آزاد به ثمر رساند تا اختلاف به 6 برسد. پاس هاردن به کاپلا اختلاف را به 4 رساند. پس از تایم اوت هیوستون موفق به جبران اختلاف نشد تا کلی تامپسن با به ثمر رساندن اقدام آخر کار را تمام کند.