بشار به تهران بر می گردد

طبق اعلام مدیر برنامه بشار رسن این بازیکن با قطری ها قرارداد نبسته است و به تهران بر می گردد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امروز استاد الدوحه نوشت : بشار رسن با تیم القطر به توافق رسید و قرارداد امضا کرد و نواف الآسیوی خبرنگار مطرح عربستانی نیز در مورد این موضوع در توئیتی اشاره کرد که بشار رسن به تیم القطر پیوسته است .

مدیر برنامه های بشار رسن در واکنش به این شایعات مدعی شد : بشار با القطر قرارداد نبسته است و باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل کرده و بشار فردا به تهران بر می گردد.


بشار برای فسخ به تهران می آید


در مورد اینکه بشار به تهران می آید و با قطری ها قرارداد نبسته است شکی نیست اما این که توافق نکرده است و برای فسخ به تهران می آید هنوز ابهام دارد و شنیده ها حاکیست بشار برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به تهران می آید تا مقدمات پیوستن به تیم قطری را فراهم کند .

قطری ها در روز های اخیر بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ ایران را با رقم های نجومی وسوسه کردند و این روز ها شایعه جدایی شجاع خلیل زاده نیز به گوش می رسد و در صورتیکه این دو نقل و انتقال صورت بگیرد رسول پناه مدیر عامل این باشگاه در فشار حداکثری هواداران قرار می گیرد چرا که پیش از این علیپور و ترابی نیز از پرسپولیس جدا شده اند و این نمره منفی در کارنامه رسول پناه می ماند.

بیشتر بخوانید:
تعلل بشار رسن بین پرسپولیس و پیشنهاد نجومی تیم قطری
بشار رسن: قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان را می خواهم
خبرنگار عربستانی: بشار رسن بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا بود

انتهای پیام/