بلاتکلیفی فدراسیون تنیس، نه زمان انتخابات معلوم است و نه سرپرست

در حالی که دوره ریاست مجید شایسته در فدراسیون تنیس به پایان رسیده اما وزارت ورزش زمان انتخابات این فدراسیون را مشخص نکرده و اعلام هم نکرده تا برگزاری انتخابات چه کسی سرپرست است.

به گزارش شبکه لحظه:

دوره چهارساله دوم ریاست مجید شایسته در فدراسیون تنیس به پایان رسیده است اما وزارت ورزش و جوانان نه سرپرست برای این فدراسیون تعیین کرده و نه زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص است.

مجید شایسته ۱۹ آبان سال ۱۳۹۳ برای دومین دوره متوالی به عنوان رییس فدراسیون تنیس انتخاب شد و اکنون ۳ روز است که دوره ریاست او به اتمام رسیده است.

البته وزارت ورزش در شهریور ماه ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون تنیس را انجام داد  و ثبت نام ۱۸ شهریور به پایان رسید. اینکه دو ماه مانده به پایان دوره ریاست شایسته ثبت نام از کاندیداها انجام شد این تصور را به وجود آورد که وزارت ورزش در نظر دارد سر موعد تکلیف ریاست این فدراسیون مشخص شود اما در این سه روز که دوره ریاست شایسته به پایان رسیده وزارت ورزش هیچ چیزی اعلام نکرده است.

فدراسیون هایی بوده است مثل بدمینتون که چون انتخابات آن دو روز پس از پایان دوره ریاست پوریا برگزار می شد بنابراین  دیگر برای آن سرپرست نگذاشتند اما نکته در مورد تنیس این است که هنوز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام  نشده که از انتخاب سرپرست صرف نظر کنند.حتی وزارت ورزش به فدراسیون تنیس هم هیچ چیزی اعلام نکرده که  چه تصمیمی میخواهد در مورد تنیس بگیرد، انتخابات را هر چه زودتر برگزار می کندیا  برای آن سرپرست بگذارند ؟

از طرفی محمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در گفتگویی که با خود سایت وزارت ورزش داشت اعلام کرد: “با دستور وزیر ورزش و جوانان و به منظور رعایت بی طرفی استراتژی  وزارت ورزش و جوانان این است که تحت هیچ شرایطی سرپرست فدراسیون کاندید ریاست فدراسیون نشود.” از این رو با توجه به کاندیدا بودن شایسته بنابراین انتظار می رسد فدراسیون، تا مشخص شدن زمان انتخابات حداقل سرپرست فدراسیون را تعیین کند.

مجید شایسته در مورد پایان دوره ریاستش بیان کرد: باید تایید صلاحیت ها بیاید بعد زمان برگزاری مجمع مشخص شود و ۱۰روز قبل نیز دعوتنامه به دست اعضای مجمع برسد.ما هم منتظر دوستان هستیم تا زمان را به ما اعلام کنند.

شایسته در پاسخ به این پرسش که دوره ریاست چهارساله اش به پایان رسیده و نباید برای فدراسیون او سرپرست تعیین می شد، تصریح کرد: بله دوره زمانی من تمام شود باید سرپرست بگذارند. البته تاریخ برگزاری مجمع ۱۹ آبان بوده که گذشته است اما حکم من دی ماه صادر شد. با این حال منتظر نظر وزارت ورزش هستم که چه چیزی را اعلام می کند.

منبع : خبرگزاری ایسنا