بنزما به رکورد ام‌باپه رسید

مهاجم رئال مادرید با دبل در دیدار برابر اسپانیول شمار گل‌های خود را در سال ۲۰۲۲ به عدد ۲۸ رساند تا به همراه ام‌باپه بهترین عملکرد را در پنج لیگ معتبر اروپایی داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، کریم بنزما ستاره رئال مادرید در دیدار برابر اسپانیول بود. رئال مادرید در هفته سوم رقابت های لالیگا مهمان اسپانیول بود و توانست با نتیجه ۳ بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کند. بنزما در این بازی هم درخشید و با دو گلی که به ثمر رساند بیشترین نقش را در پیروزی تیمش داشت.

بنزما با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را با پیراهن رئال مادرید در سال ۲۰۲۲ در همه رقابت ها به عدد ۲۸ رساند.

در ۵ لیگ معتبر اروپایی بنزما و ام‌باپه تنها بازیکنانی هستند که توانسته اند از ابتدای سال میلادی جاری ۲۸ گل به ثمر برسانند و این نشان می دهد که هر دو بازیکن از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

گلی که بنزما در دیدار برابر اسپانیول از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند نخستین و تنها گل این بازیکن از روی ضربه ایستگاهی با پیراهن رئال است. آخرین باری که بنزما از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرده بود به ۱۴ سال قبل و زمانی که با پیراهن لیون بازی می‌کرد برمی‌گردد.

بنزما همچنین با دو گلی که در دیدار برابر اسپانیول به ثمر رساند شمار گل‌های خود را با پیراهن رئال در لالیگا به عدد ۲۲۱ رساند تا با سزار رودریگز هفتمین گلزن تاریخ لالیگا برابری کند.

بهترین گلزن تاریخ لالیگا لیونل مسی است که ۴۴۷ گل با پیراهن بارسلونا به ثمر رساند. بعد از مسی نام کریستیانو رونالدو به چشم می‌خورد که ۳۰۸ گل به ثمر رساند و تلمو سارا هم با ۲۵۴ گل سومین گلزن تاریخ رقابت های لالیگاست.

بیشتر بخوانید:

ارلینگ هالند: برای پیشرفت فقط به بنزما نگاه کنید
والورده: بنزما از ما خواست که صبور باشیم
بنزما به عنوان شانس اول کسب توپ طلا انتخاب شد+عکس

انتهای پیام/