بهاری:‌ بدهی را ندهیم به دست دو سقوط می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: به دلیل طلب بازیکنان خارجی ماشین‌سازی ما 4 میلیارد تومان بدهکار شده‌ایم که در صورت عدم پرداخت با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر مواجه می‌شویم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی بهاری در مورد وضعیت طلب بازیکن خارجی ماشین‌سازی و شرایطی که برای باشگاه 90 ارومیه پیش آمده است اظهار داشت: طبق رأی فیفا 132 هزار دلار باید به فرناندز بدهیم که چند هزار دلار هم جریمه ما به فیفا است و با قیمت ارز امروز رقمی در حدود 4میلیارد تومان بدهکاریم.
وی افزود: این در حالی است که امتیاز تیم ماشین‌سازی به مردم ارومیه هبه شد و در صورتجلسه هم آمد که کلیه بدهکاری‌ها بر عهده واگذار کننده است از سویی دیگر ما گروه صنعتی درپاد را خریده‌ایم نه ماشین‌سازی را اما در سال 98 فیفا به فدراسیون فوتبال ایران نامه نوشت و گفت باشگاه ماشین‌سازی شاکی دارد و مشخص کنید این باشگاه کجاست که بعد از نامه فیفا فدراسیون از سازمان لیگ استعلام کرد و سازمان لیگ اعلام کرد که ماشین‌‌سازی اکنون همان تیم  90 ارومیه است به این ترتیب این بدهی به فیفا به گردن باشگاه ما افتاد آن هم در حالی که در همان سال که باشگاه هبه شد در صورتجلسه آمده بود که بدهی‌ها بر عهده واگذار کننده است.
مدیر تیم 90 ارومیه که با برنامه فوتبال یک شبکه ورزش گفت‌وگو می‌کرد تأکید کرد: در سال 1396 باشگاه ماشین‌سازی شهرداری تبریز منحل شده است و ما گروه درپاد را خریدیم در حال حاضر نیز از بازیکنان 17 و 18 ساله استفاده می‌کنیم و در لیگ یک به میدان می‌رویم اما اگر این بدهی پرداخت نشود ماشین‌سازی به یک رده ایین‌تر سقوط خواهد کرد (لیک دو) و با کسر امتیاز جریمه می‌شود. امیدوارم آقای زنوزی این حساسیت را درک کند و ترتیبی برای حل مشکل بدهی ما بدهد. متأسفانه اطرافیان ایشان اطلاعاتت درستی به زنوزی نمی‌دهند خود زنوزی اکنون در ترکیه وجود دارد.

انتهای پیام/