بهتاش فریبا: اگر به آمانوف فرصت بازی برسد دیگر از ترکیب خارج نمی‌شود

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد ساپینتو اعتقادی به آمانوف ندارد، چرا اجازه خروج با این بازیکن داده نشد تا کاوه رضایی در تیم حفظ شود؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه به نظر می‌رسد ساپینتو اعتقادی به آمانوف ندارد، چرا اجازه خروج با این بازیکن داده نشد تا کاوه رضایی در تیم حفظ شود؟ من شخصا نوع بازی آمانوف را خیلی دوست دارم. آمانوف هم بازیکن شوتزنی است، هم خوب دریبل می‌زند و حمل توپ خوبی دارد، هم پاس های خوبی ارسال می‌کند و هم به خوبی به حملات اضافه می‌شود؛ با داشتن این فاکتورها، احساس میکنم حالا که ساپینتو تغییرات زیادی را به خط هافبک تیمش می‌دهد، اگر به آمانوف فرصت داده شود، دیگر از ترکیب بیرون نمی‌رود و بازیکن فیکس تیم می‌شود. این‌ها نظر شخصی من هستند ولی نظر نهایی نظر کادرفنی است. درباره سوالی که پرسیدید، شاید به این دلیل باشد که مثلا از امارات پیشنهادی برایش بیاید تا از لحاظ اقتصادی هم به سود تیم باشد.

وی افزود: اما کاوه رضایی هم مهاجم خوبی بود که می‌توانست در خط حمله کمک زیادی به تیم بکند.
خیلی حیف شد. می‌توانستیم استفاده زیادی از کاوه داشته باشیم. من مطمئنم چون شرایط تیم کمی بهتر شده سجاد شهباززاده هم جا می‌افتد. بابایی هم که مقابل نفت فوق‌العاده زحمت کشید و دوندگی زیادی داشت، اما بابایی باید یادش باشد که پستش چیست. یعنی به خاطر دوندگی بالایی که دارد، در جاهایی حاضر میشد و کمک می‌کرد که از پست اصلی‌اش دور می‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال هفته آینده با تیم پیکان بازی دارد که جوان‌ترین تیم لیگ است؛ نظرتان راجع به این بازی چیست؟ به نظرم پیکان یک تیم کاملا تاکتیکی است و اصولا تیم‌های آقای مجتبی حسینی خیلی خوب بازی می‌کنند‌. تیم بسیار جوان و باانگیزه‌ای دارند و بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت است؛ مگر اینکه بتوانیم یک گل زودهنگام بزنیم. اگر زود گل بزنیم شرایط فرق می‌کند در غیر این صورت می‌توانند برای استقلال دردسرساز باشند.

انتهای پیام/