بهتاش فریبا :به اعتبار باشگاه لطمه می‌زند

استقلال الان باید مثل تیم‌های دیگر روی بستن تیم فصل آینده‌اش تمرکز می‌کرد. همین امسال هم آخر سر مشخص نشد چه کسی تیم استقلال را بست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال تهران ابتدا در مورد اختلافات شدید میان کادرفنی و مدیرعامل استقلال اظهار داشت: هر سال در پایان فصل این اتفاقات عجیب برای استقلال رخ می‌دهد. به عنوان یک هوادار می‌گویم چیزی که از باشگاه می‌بینیم به اعتبار باشگاه بسیار لطمه می‌زند. یک روز با کامیون برای بردن اسباب باشگاه می‌آیند و یک روز حکم جلب بازیکن را می‌گیرند و این مسائل برای هوادار آزار‌دهنده است.

وی افزود: استقلال الان باید مثل تیم‌های دیگر روی بستن تیم فصل آینده‌اش تمرکز می‌کرد. همین امسال هم آخر سر مشخص نشد چه کسی تیم استقلال را بست. باشگاه می‌گوید به بازیکن 65 درصد پرداخت کردیم، بازیکن می‌گوید 35 درصد گرفتم مگر می شود 30-40 درصد بین بازیکنان و مدیر اختلاف باشد. باید شفاف‌سازی و مشخص شود چه کسی این وسط دروغ می‌گوید.

اولیایی گفت: بعد از چند سال امید هواداران به قهرمانی در جام حذفی است منتهی اگر در جام حذفی قهرمان نشویم برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا شرایطمان سخت می‌شود و این موضوع برای استقلال در آسیا افت دارد. هیات مدیره تا امروز 2 مرتبه استعفا داده است. نمی‌دانم اعضای هیات مدیره به غیر از یک نفر چه کاری برای استقلال انجام داده‌اند؟ چرا در بین اعضای هیات یک عضو فنی حضور ندارد. برای مثال در دوره های قبل آقای جواد قراب یکی از اعضای هیات مدیره بود.

بیشتر بخوانید:
فریبا: پدر استقلال را در آورده اند/ این چه وضع داوری است؟
فریبا: به نظر می‌رسد انگیزه در استقلال کم شده چون به این نتیجه رسیده‌اند…
فریبا: نهادهای نظارتی به ماجرای هدیه های میلیونی فدراسیون فوتبال به رسانه ها ورود…

انتهای پیام /