بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟

با بررسی آمار بازی‌هایی که مسی در آن کامل بازی کرده می‌توان متوجه شد بهترین دوران مسی زیر نظر لوئیز انریکه بوده و بدترین دوران خود را هم زیر نظر رایکارد و خراردو مارتیز گذرانده.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مسی در زمان رایکارد به تیم اصلی بارسا اضافه شد. او در ۱۰۸ بازی زیر نظر این مربی ۴۲ گل زد و تنها ۶۳ بازی‌های‌ خود را با برد پشت سر گذاشت. پس از رایکارد، پپ روی نیمکت نشست و یکی از تاریخی‌ترین دوره‌‌های مسی شکل گرفت. مسی در ۴ سال حضور گواردیولا ۷۲ درصد بازی‌هایش را با برد پشت سر گذاشت و در ۲۰۹ بازی با لباس بارسا ۲۰۳ گل زد که آماری خیره کننده است. مسی زیر نظر تیتو ویلانووا تنها ۳۵ بار بازی کرد و ۷۱ درصد برد کسب کرد، سپس ۴۶ بازی برای بارسا خراردو مارتینز انچام داد تا لوئیز انریکه روی نیمکت بارسا بنشیند و مسی بدرخشد.

مسی در دوران ۳ ساله حضور لوئیز انریکه در ۱۵۸ بازی برای بارسا ۱۵۳ گل زد و ۷۷ درصد بازی‌هایش را هم با برد پشت سر گذاشت که بهترین آمار این بازیکن است. مسی در ۳ سال حضور والورده ۱۲۴ بار پیراهن بارسا را پوشید و ۶۹ درصد بازیهای بارسا با حضور او با برد خاتمه یافت و هم‌اکنون زیر نظر ستین ۴ بازی برای بارسا انجام داده که در آن‌ها ۳ گل زده و ۳ بار هم برنده شده است.