بهترین خریدهای لیگ بیستم هر کدام از تیم ها کدام بازیکنان بودند؟

در این خبر به بهترین خرید های لیگ بیستم پرداخته ایم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه1) بهترین خرید‌های لیگ بیستم: دانیال اسماعیلی‌فر

در این فصل رقابت‌ها هیچ دفاع راستی بیشتر از دانیال اسماعیلی‌فر روی گل‌ها تاثیرگذار نبوده است. دانیال سه گل زده و دو پاس‌گل داده است. اسماعیلی‌فر در هر بازی به طور میانگین یک مرتبه با پاس کلیدی موفعیت می‌سازد و با متوسط نزدیک به پنج عملکرد دفاعی، در کمک به دفاع هم متعهد است.

2)بهترین خریدهای لیگ بیستم: محمد عباس‌زاده

عباس‌زاده سومین گلزن برتر این فصل لیگ برتر است؛ با این توضیح که نسبت به دو بازیکنی که بیشتر از او گل زدند، مجموعا بیش از 500 دقیقه کمتر بازی کرده است. عباس‌زاده در این فصل 13 شوت در چارچوب زده که دروازه‌بان‌ها روی هم رفته چهار شوت او را مهار کردند و 9 تا گل شده است.

3)بهترین خریدهای لیگ بیستم: میلاد سرلک

دهمین بازیکن برتر این فصل در نمرات متریکا، خرید پرسپولیس از شهرخودرو است. سرلک که تا پایان هفته هفدهم هم گل زده و هم پاس‌گل داده، بالاترین دقت پاس (91.4%) را بین بازیکنان پرسپولیس دارد و در بیش از 56% از نبردهای این فصلش پیروز شده است.

4) بهترین خریدهای لیگ بیستم: احمد موسوی

احمد موسوی حدودا نیمی از دقایق این فصل را در ترکیب استقلال بازی کرده، اما در همین فرصت هم بعد از مهدی قایدی دومین بازیکن برتر استقلال در نمرات متریکا است. احمد موسوی در حملات موثر است و در کمک به دفاع متعهد.

احمد موسوی یک گل زده و در خلق موقعیت با پاس کلیدی، دریبل موفق و توپ‌گیری (تکل موفق) جزو سه بازیکن برتر این فصل تیم استقلال است. همچنین طبق آمار دوندگی که متریکا از بازی استقلال و پیکان منتشر کرده، موسوی دومین سرعت لحظه‌ای بالا در بین بازیکنان تیمش داشته است.

5)بهترین خریدهای لیگ بیستم: داوود نوشی صوفیانی

بهترین دروازه‌بان این فصل رقابت‌ها تا پایان هفته 17 در نمرات متریکا، خرید محمد ربیعی در مس است. نوشی‌صوفیانی در این فصل همزمان بالاترین میانگین مهار (3.5) و بالاترین درصد مهار (81.4) را به نام خودش ثبت کرده و یک مهار پنالتی هم داشته است.

بیشتر بخوانید:
عملکرد خط دفاعی سرخپوشان در لیگ بیستم
پنج بازیکن برتر استقلال در نیم‌فصل اول لیگ بیستم
آمار جالب خط حمله تیم سپاهان در لیگ بیستم

انتهای پیام/