بهتری : برای ورزش های رزمی ایران اتفاق بزرگی رخ داده است

یوسف بهتری : تغییر نام فدراسیون به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی زمینه ساز توسعه و پیشرفت رشته ها است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رییس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی ، تغییر نام این فدراسیون از ورزش های رزمی به انجمن ورزش های رزمی را اتفاقی بزرگ و آینده نگرانه برای توسعه و پیشرفت رشته ها و سبک های مختلف رزمی ارزیابی کرد .

یوسف بهتری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت تبدیل شدن فدراسیون ورزش های رزمی به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : با این اتفاق مهم و بزرگ که با حمایت خوب دکتر سلطانی فر و مهدی علی نژاد رقم خورد که از طرف جامعه ورزش های رزمی از آنها تشکر می کنم ، تمام رشته ها و سبک های رزمی به جز ورزش هایی که فدراسیون مستقل دارند در قالب این فدراسیون با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهند داد .

توسعه و رونق ورزش های رزمی

رییس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی این اتفاق را به سود توسعه و رونق ورزش های رزمی دانست و توضیح داد : برخی از رشته های رزمی هم قابلیت و استعداد تبدیل به فدراسیون مستقل را دارند و در این زمینه فعلا امکانپذیر نیست و البته تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم . پیش از این نیز ووشو در قالب فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کرد که به استقلال رسید .

اهمیت کرسی های بین المللی

یوسف بهتری اهمیت کرسی های بین المللی برای رشته های مختلف رزمی را هم رویکرد جدید فدراسیون نام برد و تاکید کرد : رشته های مختلف ورزشی را برای کرسی گرفتن در عرصه بین الملل ملزم کرده ایم و در این زمینه حمایت لازم هم صورت خواهد گرفت .

رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با اشاره به ساماندهی سبک ها و رشته های مختلف رزمی گفت : تعداد بیمه شادگان این فدراسیون با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی به مرز واقعیت رسیدند و استان ها نیز پایان سال بر اساس شاخص هایی که ارائه دادیم ، ارزیابی خواهند شد .

انتهای پیام/