بهزاد غلامپور: بزرگش کرده‌اند؛ مشت و لگدی در کار نبود/ عصبانی بودیم چون همیشه حق ما را می‌خورند!

معمولا هم اهل مصاحبه کردن نیستم چون دوست دارم تمرکزم روی کارم باشد ولی به هرحال گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که صبر و تحمل آدم تمام می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهزاد غلامپور مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی قضاوت داور اعصاب ما را به هم می‌ریزد دیگر نمی‌توان چیزی را کنترل کرد. به هر حال این یک بازی مهم بود و شما دیدید که در اوایل بازی چگونه داور مسابقه یک اشتباه تأثیرگذار انجام داد. در آن صحنه خیلی‌ها همدیگر را هل می‌دادند و اگر دقت کنید چند ثانیه بعد از شروع درگیری، دست فرجی روی صورت احمد موسوی بود. من تصور کردم که شاید فرجی با مجیدی درگیر شود به همین دلیل جلو آمدم.

وی افزود: وقتی حق‌خوری‌های بزرگ را می‌بینیم عصبانی می‌شویم. البته منظور من پرسپولیس نیست ولی شما ببینید که در این سال‌ها چقدر حق استقلال خورده شده است. در همین بازی اگر پنالتی را می‌گرفتند همه‌چیز عوض می‌شد. هر مسئول سیاسی یا افراد دیگر می‌توانند از تیم مورد علاقه خودشان طرفداری کنند ولی این موضوع با توهین و کنایه زدن فرق دارد. شما می‌بینید که حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یا فرزندشان طرفدار استقلال هستند ولی فقط از تیم خودشان حمایت می‌کنند و اگر هم شکست بخوریم امیدواری می‌دهند.

بیشتر بخوانید:
تاکید گزارش ناظران دربی به تخلف فرجی، غلامپور و حضور افراد ناشناس در ورزشگاه
غلامپور: چشم‌های عقابی کمک داور درگیری را دید، پنالتی استقلال را ندید!
بازگشت غلامپور به تمرینات استقلال

انتهای پیام /