بهمن طهماسبی: چطور ممکن است همه منتتقدان مغرضانه و اشتباه حرف بزنند؟

فکر می کنم محمود فکری باید کمی رابطه اش با رسانه ها را بهتر کند. او دائم در حال دشمن تراشی است. مگر می شود از 10 انتقادی که به تیمش می شود هر 10 تایش اشتباه باشد. بالاخره 2 تای آنها درست هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهمن طهماسبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خب واقعیت این است که استقلال این هفته ها خوب بازی نمی کند ولی البته در صدر جدول است. این برای اولین سال حضور فکری روی نیمکت استقلال نتیجه خوبی است ولی در این میان امتیازات مفتی را هم از دست داده است که امیدواریم با مرور زمان تیم بهتر شود. ستقلال موقعیت سازی هم می کند و حتی در همین بازی آخر دیدیم که سه بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زد ولی مشخص است که استقلال قبل از هر چیز به نتیجه گیری فکر می کند.

وی افزود: فکر می کنم محمود فکری باید کمی رابطه اش با رسانه ها را بهتر کند. او دائم در حال دشمن تراشی است. مگر می شود از 10 انتقادی که به تیمش می شود هر 10 تایش اشتباه باشد. بالاخره 2 تای آنها درست هستند. او نسبت به رسانه ها گارد گرفته و باید این گارد را باز کند و از انتقادات سازنده ای که از تیمش می شود استفاده کند. او با این روند بیشتر خودش و تیمش را آزار می دهد.

طهماسبی ادامه داد: در این ایام که همه روز مادر را جشن می گیرند امیدوارم علی هم بهترین هدیه را به مادرش یا همان “ننه علی” بدهد و با بهبودی اش مادرش و همه ما را خوشحال کند. علی انسانی جنگنده است که مطمئن هستم این بار هم از این نبرد سربلند بیرون می آید.

بیشتر بخوانید:
طهماسبی:فکری حس قهرمانی و جاه‌طلبی را به بازیکنان و کادرش انتقال می‌دهد
طهماسبی :اولین گلم در لیگ را به پرسپولیس زدم

انتهای پیام/