به بهانه شایعه درگیری با سرمربی تیم/غفوری بازیکنی فراتر از حواشی

از روز گذشته خبری در فضای مجازی و برخی رسانه ها پیرامون درگیری ووریا غفوری و محمود فکری سرمربی استقلال مطرح شده که البته پرداختن به آن چیزی جز پایین آمدن شان باشگاه استقلال ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به نقل از کانال محرمانه‌های ورزش به اینکه چنین اتفاقی رخ داده یا خیر کاری نداریم اما چرا باید چنین شایعه ای برای بازیکنی که در این سالها حواشی زیادی ایجاد کرده و سرمربی تازه وارد استقلال به وجود بیاید؟ چرا این شایعه در مورد یک بازیکن دیگر مطرح نشده؟

برگزاری تمرینات و بازی ها پشت درهای بسته اگرچه شاید مثل یک قرص مسکن باشد اما چندان هم دوا نیست. شایعه درگیری غفوری و فکری درست در جایی قوت می گیرد که اتفاقا سال گذشته هم خبر درگیری این بازیکن با محمد دانشگر مقابل چشمان کادر فنی از پشت درهای بسته به بیرون درز پیدا کرد.

البته کاپیتان استقلال فصل گذشته با بازیکنی مثل اسماعیلی هم درگیر شد و صحبت های عجیب این بازیکن علیه فرهاد مجیدی نزد یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به گوش سرمربی وقت این تیم رسید تا مجیدی به شدت در محل تمرین تیمش به غفوری انتقاد کند.

شاید اگر یک بار دیگر به صحنه خداحافظی مجیدی با بازیکنان استقلال در فرودگاه بعد از شکست در فینال جام حذفی و بی توجهی مجیدی به کاپیتان تیمش نگاه کنید متوجه عمق اختلاف سرمربی و کاپیتان استقلال خواهید شد. در ادامه و درست چند هفته بعد بی درایتی غفوری در فرودگاه دوحه و درگیری فیزیکی بین بازیکنان و گروه پزشکی استقلال را شاهد بودیم.

همه این ها پیش زمینه ای برای این موضوع است که استقلال کاپیتانی ندارد که این تیم را از حواشی جمع کند و حتی برعکس خود غفوری ایجاد حاشیه هم می کند. بازیکنی که در این سالها به واسطه فعالیت چشمگیر در اینستاگرام و با مطالب دشمن پسند حسابی برای خودش فالوور جمع کرد.

وی در پوزیشن روشنفکری با مطالب سخیف علیه کشور بارها بر سر زبان افتاد و هر گاه بحثی غیر فوتبالی در کشور اوج گرفت بلافاصله خودش را وارد معرکه کرد و با انتشار مطالب همسوی اتفاقات مدعی شد که می خواهد سری در سرها داشته باشد غافل از اینکه او وظیفه اصلی اش که جمع کردن یک تیم 25 نفره است را فراموش کرده.

با این اوصاف به نظر می رسد غفوری بیشتر از آنکه یک کاپیتان برای استقلال باشد تبدیل به یک فعال مجازی- سیاسی- اجتماعی شده و همه این تنش ها و درگیی های وی در داخل و بیرون از مستطلی سبز نشاندهنده این است که وی چشم به فوتبال نداشته و به دنبال اهدافی دیگر است.

بیشتر بخوانید:
خبر درگیری غفوری و فکری تکذیب شد
ماجرای درگیری فیزیکی وریا غفوری و محمود فکری
وریا غفوری رقیب پیدا کرد

انتهای پیام/