بودجه 600 هزار دلاری پرسپولیس در فیفا برای بدهی‌های میلیونی!

خبر خوبی که در این چند روز به باشگاه پرسپولیس رسیده موضوع پرداخت طلب سرتن چوک و گابریل از پول‌های بلوکه شده باشگاه در فیفا است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، خبر خوبی که در این چند روز به باشگاه پرسپولیس رسیده موضوع پرداخت طلب سرتن چوک و گابریل از پول‌های بلوکه شده باشگاه در فیفا است و ظاهرا فدراسیون بین‌المللی فوتبال در جدیدترین اقدام از سرخ‌ها شماره حساب این 2 طلبکار را خواسته تا پول را به حسابشان واریز کند.

طبق شنیده ها از باشگاه پرسپولیس، آنها حدود 600 هزار دلار از فیفا طلب دارند که می‌توانند از این پول برای پرداخت بدهی به طلبکاران خارجی استفاده کنند اما مدیران این باشگاه هنوز تصمیم نگرفته‌اند که این مبلغ را به کدام طلبکار خارجی بپردازند.

یکی از مدیران پرسپولیس در این خصوص گفت: قطعا اولویت ما برای پرداخت پول بلوکه شده در فیفا ، برانکو است اما باید بنشینیم و بررسی کنیم که این پول را چگونه استفاده کنیم که به نفع باشگاه باشد و مشکلات باشگاه را به حداقل برساند. البته باز هم تکرار می کنم که با توجه به زحمات و افتخاراتی که آقای برانکو برای پرسپولیس آورده، اولویت پرداخت به ایشان است که ظرف چند روز آینده در خصوص این مبلغ تصمیم گیری می‌کنیم.البته مدیران پرسپولیس ارقامی میلیون دلاری بدهی دارند و این مبلغ (در صورت استفاده!) تنها بخشی از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.