بولت: یونایتد باید تیمی با محوریت پوگبا بسازد؛ به حضور گریزمان در منچستر امیدوار خواهم بود

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ دونده جاماییکایی و قهرمان المپیک معتقد است که نبود بازیکنانی به کیفیت ترکیب تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس در منچستریونایتد، دلیل عدم درخشش پوگبا است.

پوگبا در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و اکنون اخبار زیادی پیرامون جدایی از جمع شیاطین سرخ به گوش می‌رسد. ابتدا رئال مادرید و پس از آن، از باشگاه یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شود. پوگبا هیچوقت نتوانست درخشش دوران یوونتوس با منچستریونایتد داشته باشد. یوسین بولت می‌گوید که مشکل نه پوگبا، بلکه بازیکنانی هستند که در منچستریونایتد کنار پوگبا بازی می‌کنند.
او در حمایت از پوگبا گفت:

پوگبا دوست من است و من بی‌اندازه هوادار او هستم. فکر می‌کنم منچستر نیاز به ساخت یک تیم جدید با محوریت پوگبا دارد. شما وقتی بازی او در یوونتوس و فرانسه را می‌بینید، او نقشی برجسته دارد، چرا که مهاجم‌های خوبی آن‌جا حضور دارند که آن‌ها هم به یک پاسور فوق‌العاده نیاز دارند.

اینکه مدل موی یک آدم چطور است، زمانی که به زمین بازی می‌آید دیگر مهم نیست. اگر شما یک تیم با محوریت او بسازید و مهاجم‌هایی بیاورید که بدانند چطور باید بازی کنند، همه چیز فوق‌العاده می‌شود.

یوسین بولت خواهان خرید آنتوان گریزمان توسط منچستریونایتد شد:

این می‌تواند یک قرارداد مناسب باشد چرا که پوگبا و گریزمان به خوبی با هم بازی می‌کنند، اهل یک کشور هستند. شما نمی‌توانید بگویید چه خواهد شد و تا زمانی که این انتقال رخ دهد، من امیدوار خواهم بود.

قهرمان المپیک درخصوص مورینیو هم صحبت کرد:

فکر می‌کنم که مورینیو سبک ما را بازی نکرد و به همین دلیل نتیجه نگرفت. زمان سر الکس فرگوسن را ببینید، ما همیشه یک تیم هجومی بودیم، مهم نبود اوضاع چطور پیش می‌رفت. نمی‌توانم بگویم از رفتن مورینیو خوشحالم، اما از نوع فوتبالی که الان ارائه می‌دهیم، خوشحال هستم.

خبرنگار: سامان خدایی