بوندسلیگا در ایستگاه پایانی/ جدال هایی برای کسب سهمیه و فرار از سقوط

مروری خواهیم داشت بر اتفاقاتی که در بطن ایستگاه آخر بوندسلیگا قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته پایانی رقابتهای فوتبال باشگاههای آلمان بوندسلیگا امشب با برگزاری ۹ دیدار همزمان برگزار خواهد شد و این لیگ به پایان خواهد رسید.

مروری خواهیم داشت بر اتفاقاتی که در بطن ایستگاه آخر بوندسلیگا قرار دارد.

وولفسبورگ _ بایرن مونیخ
دیدار تشریفاتی قهرمان
قهرمان بوندسلیگا در “فولکس واگن آره‌نا” به مصاف تیم ششم بوندسلیگا یعنی وولفسبورگ میرود.۳ امتیاز بازی حضور میزبان در فصل آتی لیگ اروپا را تضمین میکند.

دورتموند _ هوفنهایم
دورتموند نقطه امید هوفنهایم برای کسب سهمیه
نایب قهرمانی دورتموند با ۶۹ امتیاز قطعی شده است.آنها امشب در ” سیگنال ایدونا پارک” پذیرای هوفنهایم هستند که در صورت شکست یا تساوی وولفسبورگ در مقابل بایرن، میتواند با پیروزی بر دورتموند سهمیه مستقیم ورود به لیگ اروپا را بگیرد.

گلادباخ _ هرتابرلین
گلادباخ تیم چهارم جدول اگر میخواهد در فصل آینده چمپیونز لیگ حضور داشته باشد باید در “بورسیا پارک” بر هرتابرلین غلبه کند.آنها با ۶۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.

لورکوزن _ ماینس
بایرلورکوزن با ۶۰ امتیاز در رتبه پنجم بوندسلیگا قرار گرفته است و امشب پذیرای ماینس میباشد.در صورت شکست گلادباخ برابر هرتا ، آنها میتوانند با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به چمپیونز لیگ برسند.

یونیون برلین _ دوسلدورف
دوسلدورف با ۳۰ امتیاز در منطقه پلی آف سقوط قرار دارد و اگر میخواهد هنوز شانس بقا داشته باشد در خانه یونیون برلین به پیروزی برسد.

وردربرمن _ کلن
آخرین شانس وردربرمن برای رهایی از سقوط این است که دوسلدورف در زمین یونیون برلین مغلوب شود و آنها بتوانند در خانه کلن را ببرند تا به پلی آف شانس بقا در بوندسلیگا برسند.

برنامه هفته آخر بوندسلیگا به این شرح است:

? شنبه ۷ تیرماه
? ساعت/ تمامی بازیها ساعت ۱۸ به وقت تهران

? ورزشگاه: وی وی کا آره‌نا
آکزبورگ _ لایپزیش
? ورزشگاه: بای آره‌نا
لورکوزن _ ماینس
? ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک
دورتموند _ هوفنهایم
? ورزشگاه: کامرز بانک
فرانکفورت _ پادربورن
? ورزشگاه: شوارز والد استادیوم
فرایبورگ _ شالکه
? ورزشگاه: آندر آلتن
یونیون برلین _ دوسلدورف
? ورزشگاه: ویسرز استادیوم
وردربرمن _ کلن
? ورزشگاه: فولکس واگن آره نا
وولفسبورگ _ بایرن مونیخ

در جدول رده بندی بوندسلیگا بایرن با ۷۹ امتیاز قهرمان مسابقات شده، دورتموند با ۶۹ امتیاز نایب قهرمانی خود را قطعی کرده است.لایپزیش ۶۳ امتیازی و سوم است، گلادباخ با ۶۲ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و لورکوزن با ۶۰ امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است.
در قعر جدول سقوط پادربورن با ۲۰ امتیاز قطعی شده، وردربرمن با ۲۸ امتیاز نوزدهم و دوسلدورف با ۳۰ امتیاز در رتبه هجدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

خبرنگار: علی دهقانی