بونوچی: یوونتوس را به اوج برمی گردانیم

مدافع یوونتوس اطمینان دارد که این تیم با آلگری به روزهای اوج خود برخواهد گشت. او قبل از بازی برابر پاری سن ژرمن به ستایش از کیلیان ام باپه پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در یکی از بازی های حساس هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس خواهد بود. آلگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی اظهار نظر عجیبی داشت. او گفت که پاری سن ژرمن صدرنشین این گروه خود بود و رقیب یوونتوس برای صعود بنفیکا است.

بونوچی درباره این اظهار نظر آلگری گفت: ما سرمربی خود را به خوبی می شناسیم. آلگری این صحبت را برای کم کردن فشار از روی ما بر زبان آورد. مهم‌ترین بازی و رقیب ما پاری سن ژرمن است البته برای صعود باید بنفیکا را هم ببریم. بازی کردن برابر تیم های بزرگ زیبا و جذاب است.

او درباره ام باپه گفت: او بازیکنی با سطح کیفی بسیار بالا است و همه شاخصه ها و فاکتورها برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را دارد. من اطمینان دارم که ام‌باپه از عقلانیت درستی برخوردار است و این از سخن گفتن او کاملا روشن است. پاری سن ژرمن مسی و نیمار هم در اختیار دارد و برای متوقف کردن این بازیکنان نیاز به تلاش گروهی داریم. بازی برابر پاری سن ژرمن یک آزمون واقعی است و نشان خواهد داد که ما کجا هستیم. به نظرم ما نمایشی خوب خواهیم داشت و این را متوجه خواهید شد.

بونوچی در ادامه صحبت های خود گفت: بازی با پاری سن ژرمن زیبا و البته بسیار سخت است. این یکی از بازی های است که هواداران از دیدن آن لذت خواهند برد. ما زمانی که بچه بودیم رویای چنین بازی های را داشتیم. باید کنترل توپ را در این بازی در اختیار گرفت. ما بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم سرمربی تیم بسیار خوب کار می‌کند و در حال آموزش و نهادینه کردن چیزهای مهمی است. من اطمینان دارم که یوونتوس به اوج برخواهد گشت. نسبت به فصل قبل متفاوت ظاهر خواهیم شد. من به این تیم اطمینان دارم.

مدافع یوونوس درباره خریدهای جدید تیم گفت: پوگبا یک ستاره جهانی است. او امروز در تمرین حاضر شد و امیدواریم که خیلی زود به شرایط بازی برسد. دی ماریا هم بازیکنی سرشناسی است و حضور او برابر پاری سن ژرمن می توانست کمک زیادی به ما کند. او یک بازیکن مهم و سرنوشت ساز است.

بیشتر بخوانید:

تذکر بونوچی به دلیخت: احترام گذاشتن را فراموش نکن
ناراحتی لئوناردو بونوچی از نوع جدایی ماتیاس دی لیخت
پیام بونوچی برای وداع کیه‌لینی چه بود؟

انتهای پیام/