بچه غول و بالاترین دستمزد در لیگ برتر

سران اتحاد در پایان فصل با مهاجم ۴۲ گله خود می‌نشینند تا در مورد قرارداد جدید ۵۰۰ هزار پوندی در هفته صحبت کنند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه هالند در اولین سال قرارداد خود است و سیتی مایل است به او برای اولین سال فوق‌العاده‌اش در انگلیس پاداش دهد، و رئال امیدوار است که این بازیکن نروژی ۲۲ ساله را در آینده نزدیک به لالیگا ببرد.

هالند در حال حاضر دستمزد هفتگی ۳۷۵ هزار پوندی دریافت می‌کند که بالاترین دستمزد لیگ برتر است و برابر با دستمزد هم‌تیمی‌اش کوین‌دی‌بروینه و دروازه‌بان منچستریونایتد، داوید دخئا، است. با این حال، رافائلا پیمنتا، ایجنت او به شایعات در مورد انتقال به مادرید دامن زده و ادعا می‌کند که رئال مقصدی رویایی برای بازیکنان است.

منابع نزدیک به هالند اصرار دارند که او در منچستر کاملاً خوشحال است، اما سیتی مشتاق است تا پیامی قاطعانه صادر کرده و همه را ساکت کند. آنها بر این باورند که یک قرارداد جدید که تا پایان فصل ۲۰۲۸ اجرا شود و اولین فصل باورنکردنی او را برجسته کند، دقیقاً آنها را به چنین هدفی خواهد رساند.

سیتی در تابستان گذشته با اجرای بند فسخ ۵۱٫۴ میلیون پوندی قرارداد هالند از بوروسیا دورتموند، رئال را شکست داد، و ارزش او از آن زمان تاکنون چهار برابر شده است. هالند در توافق اولیه خود خواستار بند آزادسازی شد، اما منابع می‌گویند که پس از اینکه پپ گواردیولا، سرمربی سیتی قرارداد خود را در ابتدای سال برای دو فصل دیگر تمدید کرد، این بند دیگر اعمال نمی‌شود.

این مهاجم به ۵۰ گل برای سیتی نزدیک می‌شود و ششمین هت‌تریک فصل خود را در برد هفته گذشته مقابل برنلی در جام حذفی به ثمر رساند. سیتی همچنین امیدوار است که پایان دادن به هر گونه گمانه‌زنی در مورد آینده هالند می‌تواند در متقاعد کردن جود بلینگام برای پیوستن به او در سیتی در تابستان موثر باشد.

انتهای پیام