بیاتی نیا: خطیبی تیم ماشین سازی را به خوبی می شناخت

محسن بیاتی نیا کارشناس فوتبال در مورد پیروزی آلومینیوم اراک در مقابل ماشین سازی گفت:شناخت رسول خطیبی از تیم ماشین سازی به پیروزی تیم آلومینیوم در این بازی کمک کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  محسن بیاتی نیا در مورد دیدار تیم اهای آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز گفت:رسول خطیبی با بازیکنان ماشین سازی کار کرده بود و از این تیم شناخت کافی داشت و به همین دلیل توانست با تیم فوتبال آلومینیوم اراک این تیم را شکست دهد و البته به نوعی قدرت خود را به تیم سابقش نشان داد.

دور برگشت دریافت امتیاز سخت تر است

بیاتی نیا افزود: تیم ماشین سازی در حال حاضر در انتهای جدول است و ما می دانیم که در لیگ برتر تساوی خیلی به درد تیم ها نمی خورد و پیروزی خیلی تاثیر گذار است و به همین دلیل کار برای تیم ماشین سازی در دیدار های آینده سخت است و به اعتقاد من دریافت امتیاز در دور برگشت بسیار سخت تر از دور رفت است و این تیم برای ماندن در لیگ برتر باید در نیم فصل اول متحول شود و امتیازات را بدست بیاورد.

وی در مورد لیگ برتر فوتبال گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و تیم ها می توانند در بازی های آینده شرایط را برگردانند اما ما طبق سابقه ای که در لیگ برتر سراغ داریم گاهی این تغییرات در تیم ها بسیار مشهود است مثلا در سالی که برق شیراز در نیم فصل صدر نشین بود در پایان فصل به دسته پایین تر سقوط کرد.

بیشتر بخوانید:
برنامه روز دوم از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال
لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| پیکان صفر – استقلال صفر +…
انتهای پیام/