بیانی:استقلال هافبک بازیساز ندارد/ مجیدی تجربه دربی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دربی برای هواداران از نان شب واجب تر شده و آنها نمی خواهند تیمشان در پایان بازی بازنده باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: معضل اصلی استقلال نبود یک هافبک بازی ساز است. وقتی خط هافبک شرایط خوبی ندارد، به مدافعان فشار بیشتری می آید این یک بازی کاملا متفاوت با دیگر بازی ها است و به نوعی فینال لیگ خواهد بود. همه هواداران دو تیم انتظار دارند تیمشان در این دیدار برنده باشد، حتی اگر به قهرمانی نرسد. دربی برای هواداران از نان شب واجب تر شده و آنها نمی خواهند تیمشان در پایان بازی بازنده باشد.

وی ادامه داد: تیمی که از لحاظ شرایط روحی و روانی آماده باشد اشتباهاتش کم باشد و دوندگی بیشتری در ۹۰ دقیقه انجام دهد مطمئنا برنده آن بازی خواهد بود. فرهاد مجیدی از تجربه بالایی در دربی برخوردار است. او می داند که باید در فاصله زمانی کمی که تا شروع این بازی باقیمانده، آرامش را به اردوی استقلال بازگردانده و تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کند. در این بازی اشتباهات است که باعث می شود نتیجه تغییر کند، بنابراین باید بازیکنان ضریب اشتباهات خود را به حداقل رسانده تا حریف نتواند از اشتباهات آنها به نفع خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:
بهتاش فریبا: برد دربی از قهرمانی هم مهم‌تر است/ استقلال هنوز برای فتح جام فرصت دارد
دربی 95/ آمار واقعی پرسپولیس-استقلال
دربی 95/ پیش‌بازی پرسپولیس – استقلال/ دربی مرگ و زندگی

انتهای پیام/