بیانیه سرمربی جدید والیبال علیه فدراسیون

این سرمربی جدید تیم ملی ایران بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد:

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در روزهای اخیر بود که فدراسیون والیبال ایران نام دستیاران سرمربی جدید تیم ملی را اعلام کرد که بر این اساس پیمان اکبری و عبدالرضا علیزاده به عنوان دستیاران ایرانی سرمربی برزیلی تیم ملی معرفی شدند.
با این حال اکنون این اقدام فدراسیون والیبال واکنش موریسیو پائز را در پی داشته است. این سرمربی جدید تیم ملی ایران بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد:

بعد از انتخاب لئوناردو کاروالیو به عنوان کمک مربی اول و مارسلو زنگرانده به عنوان مربی بدنساز حالا زمان انتخاب دستیاران ایرانی است که بخشی از کادرفنی من را تشکیل خواهند داد. نمی‌شود صداقت افرادی که مایل به پیوستن به کادرفنی هستند را مورد بررسی قرار نداد چون این انتخاب‌ها برایم بسیار مهم است
عمیقاً درباره مهم‌ترین معیار‌های انتخاب دستیاران ایرانی در حال کنکاش هستم چون دستیاران ایرانی باید بیشتر به من در ایجاد رابطه مناسب بین فدراسیون والیبال ایران، کادرفنی و بازیکنان کمک کنند تا در سطح تاکتیکی یا فنی.
تسلط به زبان انگلیسی در انتخاب دستیاران ایرانی ضروری خواهد بود و حتی  مترجم ایرانی در کادر فنی داشته باشم که بتواند به زبان پرتغالی به راحتی صحبت کند تا خواسته‌ها و صحبت‌هایم به دقیق‌ترین شکل توسط بازیکنان درک شوند. خودم را موظف می‌بینم که سخت‌گیری کنم و از هیچ نکته‌ای غافل نشوم.