بیرالوند: با ۶۰ – ۷۰ درصد آمادگی وزنه زدم/ حقوقی: خوشحالم دست خالی به ایران برنمی‌گردم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا بیرالوند بعد از کسب مدال طلای دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت:‌ خوشحالم که هر ۳ مدال طلا به ایران رسید، البته آمادگی کامل و بالایی نداشتم و با ۶۰، ۷۰ درصد آمادگی وزنه زدم. 

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر کمی از ناحیه کتف آسیب دیده بودم، اما خوشحالم که درنهایت هر 2 نماینده ایران روی سکو رفتند، امیدوارم در مسابقات آینده، رکوردهای بهتری به ثبت برسانم، البته سطح مسابقات نسبت به رقابت‌های جهانی خیلی بالا نبود و من هم امیدوارم که بتوانم در مسابقات آتی وزنه‌های بهتری را ثبت کنم.

* حقوقی: خوشحالم که دست خالی به ایران برنمی‌گردم

امیر حقوقی نیز درباره کسب مدال نقره این رقابت‌ها عنوان کرد:‌‌ خوشحالم که دست خالی به ایران برنمی‌گردم، سطح مسابقات خوب بود و از مربیانم و خانواده‌ام که حمایت‌های خو بی از من داشتند تشکر می‌کنم، امیدوارم در مسابقات آینده نتایج  بهتری را کسب کنم و بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

*‌ حسینی: به دلیل کم‌تجربگی نتوانستم رکوردهای تمریناتم را تکرار کنم

الهام حسینی وزنه‌بردار بانوی کشورمان که موفق به کسب عنوان ششمی این رقابت‌ها شد، گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود، خیلی از مدال‌‌داران جهانی و المپیکی در این دسته از آسیا هستند که باعث شده بود سطح مسابقات کمتر از رقابت‌های جهانی نباشد. 

وی ادامه داد: از عملکردم رضایت دارم، اما متأسفانه نتوانستم رکوردهایی که در تمرینات زده بودم را تکرار کنم که متأسفانه به خاطر کم‌تجربگی و استرس ناشی از حضور در رقابت‌ها بود. از مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری که برای اعزام بانوان تلاش کردند هم تشکر می‌کنم. 

منبع: فارس