بیرانوند؛ از آنتورپِ ضعیف به بواویشتای ضعیف‌تر!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران، به بواویشتا، یکی از تیم‌های لیگ پرتغال پیوست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران، بالاخره از باشگاه آنتورپ بلژیک جدا شد تا به بواویشتا، یکی از تیم‌های لیگ پرتغال بپیوندد. بیرانوند که فصل پیش نتوانسته بود در این باشگاه خودی نشان دهد و بیشتر روی نیمکت و سکو نشست، در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تیمی رفته که احتمالا فرصت بازی بیشتری به دست بیاورد.

بیرانوند در پرسپولیسی که طبق آمارِ همین مرجع تیم اول ایران، سوم آسیا و ۹۷ دنیاست، به آنتورپ «بد» رفت که تیم پنجم بلژیک، ۱۷۹ اروپا و ۲۶۳ دنیاست. از لحاظ قدرت، آنتورپ در دنیا ضعیف‌تر از پرسپولیس محسوب می‌شد ولی برای بیرانوند این تیم دروازه‌ای به اروپا بود اما انتخاب جدید موضوع را سخت‌تر می‌کند؛ بواویشتا تیم ۱۱ پرتغال، ۲۹۶ اروپا و ۴۲۷ دنیاست!

این که چطور بیرانوند از تیم ۹۷ دنیا سر از تیم ۴۲۷ دنیا درآورده تصمیمی است که اروپایی‌ بودنش در آن دخیل است اما این که چطور بیرانوند از آنتورپ به بواویشتای ضعیف‌تر رسیده موضوعی است که باید این دروازه‌بان درباره‌اش اظهار نظر کند. شاید بیرانوند به تنظیمات کارخانه برگشته و قرار است از بواویشتا به تیمی بزرگ در اروپا برسد.»

بیشتر بخوانید:
خوش آمد گویی به بیرانوند در صفحه رسمی باشگاه بواویشتا پرتغال
وکیل بیرانوند: پرونده شکایت از پرسپولیس در جریان است
حضور بیرانوند در پورتو به تعویق افتاد
زمان تست پزشکی بیرانوند در پورتو مشخص شد
ابراز خوشحالی دستیار کی روش برای بیرانوند و نیازمند

انتهای پیام/