بیرانوند از منتشر کنندگان خبر جعلی شکایت می کند

در زمان مدیرعاملی ایرج عرب براساس یک اشتباه سهوی به جای صد و بیست و هشت میلیون تومان یک میلیارد و 280 میلیون تومان به حساب دروازه بان پرسپولیس واریز شده است.بعد از مدتی که مدیران سرخ متوجه کسری این مبلغ از خزانه باشگاه شدند با بررسی اسناد واریزی متوجه می‌شوند این پول در حساب علی بیرو قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در زمان مدیرعاملی ایرج عرب براساس یک اشتباه سهوی به جای صد و بیست و هشت میلیون تومان یک میلیارد و 280 میلیون تومان به حساب دروازه بان پرسپولیس واریز شده است.بعد از مدتی که مدیران سرخ متوجه کسری این مبلغ از خزانه باشگاه شدند با بررسی اسناد واریزی متوجه می‌شوند این پول در حساب علی بیرو قرار دارد. اما تلاش مسئولان برای برگرداندن این پول بی‌فایده بود و بیرانوند اعلام کرد دیگر پولی در حسابش وجود ندارد و آن را بابت بدهی‌هایش خرج کرده

سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند اما با تکذیب این موضوع گفت:” علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که از زمانی که آمده و در دوره هر مدیرعاملی پولش را کامل نگرفته و از همان سال اول طلبکار شده است.”

او افزود:” الان هم که سال چهارم حضور او در پرسپولیس است تنها بازیکن ایرانی است که کمتر از 50 درصد پولش را گرفته است. این داستان ها قدیمی شده و تنها هدفشان تخریب علیرضا بیرانوند است. به دلیل جعلی و دروغ بودن این خبر از منتشرکنندگان آن شکایت می کنیم.”

بیشتر بخوانید :

صفرهای دردسرساز واریزی پرسپولیس برای بیرانوند

بیرانوند : مجسمه از خودم خوشگل تر شده است

توئیت علیرضا بیرانوند در واکنش به ساخت مجسمه اش