بیژن طاهری : به تماشاگران اراکی سفارش می‌کردند تشویق نکنید تا بیرون‌تان نکنند

بیژن طاهری سرپرست آبی‌پوشان پایتخت گفت: به تماشاگران اراکی سفارش می‌کردند تشویق نکنید تا بیرون‌تان نکنند!در ورزشگاه امنیت نداشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیژن طاهری سرپرست آبی‌پوشان پایتخت گفت: وقتی وارد ورزشگاه شدیم، روی سکوها پر از آدم بود و تماشاگران نشسته بودند! تعدادی در جایگاه VIP حضور داشتند که حق طبیعی‌شان بود، ولی لیدرها و هواداران اراکی در زیر جایگاه‌ها دیده می‌شدند. چطور می‌شود این همه آدم به ورزشگاه بیایند؟! جالب است که به آنها سفارش می‌کردند تشویق هم نکنید تا بیرون‌تان نکنند! بی‌نظمی عجیبی در اراک بود که باورتان نمی‌شود.

وی ادامه داد: قبل و بعد از بازی، جمعیت زیادی به سمت رختکن استقلال هجوم آورده بودند. خیلی‌ها واقف نیستند که چه شرایطی را سپری کردیم. کار یک نفر و دو نفر هم نبود که بخواهند محیط را خلوت کنند. هجوم جمعیت به حدی بود که امنیت نداشتیم. فرهاد مجیدی به زور از شلوغی جمعیت به کنفرانس خبری بعد از بازی رفت. در سفرهایی که به شهرستان‌ها داشتیم، هیچ وقت با چنین معضلی مواجه نشده بودیم.

واقعاً در اراک اذیت شدیم. دل‌مان می‌خواهد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزاد شود، ولی اگر آزاد نیست، پس اینها چه کسانی بودند که در ورزشگاه حضور داشتند؟ مقابل چشمان‌ ما از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند که دور از شأن ورزش بود. اتفاقات رخ داده در اراک واقعاً ناراحت‌کننده بود.

بیشتر بخوانید:

قرارداد تبلیغات محیطی استقلال روی هوا!
صعود استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی/پرسپولیس رتبه چهارم آسیا شد
مجوز بازی دو بازیکن استقلال تا یک اسفند باطل میشود

انتهای پیام/