بیک زاده:امیدوارم استقلال بتواند امسال به قهرمانی برسد

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه در بین بزرگان استقلال هستم خوشحالم و امیدوارم با حمایت خاک‌خورده‌های استقلال این تیم امسال بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هاشم بیک زاده در مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: ما عضوی از خانواده استقلال هستیم و از اقدام باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. از اینکه در بین بزرگان استقلال هستم خوشحالم و امیدوارم با حمایت خاک‌خورده‌های استقلال این تیم امسال بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

وی افزود: شرایط همه تیم‌ها خوب است و استقلال هم شرایط خوبی در این هفته‌ها داشته است. کسب سه برد و یک مساوی، نتیجه خیلی خوبی محسوب می‌شود و تا حدودی هواداران استقلال خوشحال هستند. امیدوارم نتایج استقلال به همین منوال ادامه داشته باشد.

بیک زاده در خصوص عملکرد آجورلو گفت: آجورلو مدیرعامل باتجربه‌ای است و من در تراکتورسازی با او کار کرده‌ام. امیدوارم او اسپانسرهای خوبی به باشگاه بیاورد و مشکلات مالی باشگاه حل شود. اگر مسائل مالی وجود داشته باشد، تمرکز کادر فنی و تیم بهم می‌ریزد. با اسپانسری که مدیرعامل جدید وارد باشگاه کرده، حالا همه چیز در اختیار کادر فنی است و امیدوارم در نهایت نتایجی حاصل شود که مردم و آن عده‌ای که طرفدار استقلال هستند خوشحال شوند.

بیشتر بخوانید:

موسوی در لیست استقلال ماندنی شد
روزنامه استقلال 17آبان 1400
جدایی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال تکذیب شد

انتهای پیام/