تاج: آقای میثاقی بی کفایت شما هستید

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: بی‌کفایت کسی است که یک برنامه 3 میلیون پیامکی را به 200 تا 300 هزار بیننده رسانده است! بی‌کفایت که من نیستم، کسی بی‌کفایت است که یک برنامه پربیننده را به اینجا می‌رساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه مهدی تاج در مورد اتفاقات اخیر و رای فیفا در مورد پرونده و ویلموتس گفت: کی‌روش را خوب آوردیم و گفتید تیم‌تان 8 سال بهترین تیم آسیا بود، حالا یک اشتباه هم ما کردیم! اصلا اشتباه کردیم، آقای ویلموتس را آوردیم. نه اینکه چند بار بیایند بگویند «هیات رییسه بی‌کفایت»، اینکه حرف نشد. بی‌کفایت کسی است که یک برنامه 3 میلیون پیامکی را به 200 تا 300 هزار بیننده رسانده است! بی‌کفایت که من نیستم، کسی بی‌کفایت است که یک برنامه پربیننده را به اینجا می‌رساند.

وی ادامه داد : من نامه برگشت ویلموتس به وکیل وی را در اختیار دارم. این نامه به زبان انگلیسی است و 10 نفر ترجمه کنند، ما بعد از بازی با عراق نوشتیم ایشان را می‌خواهیم چون آقای بیگلری (رییس استیناف AFC) گفت اگر این نامه را ننویسید محکومِ محکوم هستید. در این نامه نوشتیم ویلموتس بیاید و یک نفر به این مدارک اشاره نکرده است. مثل اینکه ما عده‌ای داخل کشور داریم که خوشحالند!

بیشتر بخوانید :

غرامت ویلموتس باید از حساب وزیر ورزش و مهدی تاج پرداخت شود

محاکمه مهدی تاج توسط مسئولان و منتقدان در برنامه تلویزیونی

تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای مهدی تاج درمورد عادل فردوسی پور