تارتار: در ضربات آخر بی‌دقت و بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید از عملکرد فنی تیمش در دیدار برابر مس رفسنجان رضایت دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنجشنبه) میزبان مس رفسنجان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که از تیم ما حمایت کردند. حمایت‌های آن‌ها باعث شد در نیمه دوم تیم حریف را به عقب برانیم. گفته بودم بازی نزدیکی شاهد هستیم و دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. بازی در نیمه نخست متعادل بود و فرصت خاصی ایجاد نشد تا در اواخر بازی در نیمه اول که داور پنالتی گرفت. با شناختی که از داور بازی دارم مطمئن هستم او به راحتی اشتباه نمی‌کند. به آقای حیدری اعتقاد کامل دارم و او از داوران با کیفیت فوتبال ما هستند.

وی افزود: در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم مس از ما بهتر کار کرد و ما بد عمل کردیم و بلافاصله با انجام سه تعویض بازی را برگرداندیم. مس را در نیمه خودش حبس کرده کرده بودیم و مس هم جانانه دفاع کرد. در مجموع فکر می‌کنم کیفیت تیمی خوبی داشتیم. مس از تیم‌های با برنامه فوتبال ما است.

او همچنین گفت: دفاع ما خط حمله مس را اذیت کرد و فرصتی به آن‌ها ندادیم. ما چند فرصت خوبی به دست آوردیم اما به گل نرسیدیم. از کیفیت فنی تیم راضی هستم.

تارتار ادامه داد: در هر سه بازی قبلی برای برد وارد زمین شدیم اما قرعه سختی داریم. متاسفانه با بدشانسی رو به رو بودیم. با تیم‌هایی بازی کردی که برای قهرمانی بسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تارتار: به احترام اصحاب رسانه به نشست آمدم
سفر زمینی اسکوچیچ به اصفهان برای تماشای تقابل گل محمدی و تارتار
مچ اندازی تارتار و گل‌محمدی روی سکوها

انتهای پیام/