تارتار: قبول ندارم که گزینه‌ غیرواقعی تیم ملی بودم

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به دلیل چند هفته نبردن، استرس در ساق بازیکنان مشهود بود و اشتباهات عجیبی داشتیم.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، مهدی تارتار  سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از حضور مدیران ذوب‌آهن قبل از مسابقه که بسیار تاثیرگذار بود، امروز روزی بود که به من ثابت شد همه بازیکنان با کادرفنی همدل و همسو هستند، مردیم تا بردیم.

 

وی تصریح کرد: به دلیل چند هفته نبردن، استرس در ساق بازیکنان مشهود بود و اشتباهات عجیبی داشتیم، در یکی دو ماه گذشته خیلی تحت فشار بودیم، امیدوارم بتوانیم با همین صلابت به راه خود ادامه دهیم.

 

تارتار در خصوص شعار هواداران تیم مس علیه خودش گفت: در مورد تماشاگران چیزی نمی‌توان گفت و مهمان بودند، همه تماشاگران برای من قابل احترام هستند؛ در نقش‌جهان هم از شعار هواداران سپاهان بی نصیب نبودیم، این اتفاقات برای انسان‌های موفق رخ می‌دهد، به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند، لطف خدا همیشه شامل حال من بوده است و مسائل دیگر برایم اهمیتی ندارد.

 

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با پیشنهاد تیم ملی گفت: این که گزینه تیم ملی بودم فقط معطوف به امسال نبوده است، همیشه یکی از با ثبات‌ترین مربیان لیگ بوده‌ام و همیشه با تیم‌های بی‌بضاعت نتایج خوبی گرفتیم و تشکر می‌کنم که زحمات ما دیده شد.

 

وی ادامه داد: ما به خاطر نتایجی که گرفته بودیم، واقعا زیر فشار بودیم اما هر سال در حال حرکت هستیم و این حرکت را با توکل به خدا ادامه می‌دهیم.

 

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا لیست منتشر شده فدراسیون برای گزینه‌های تیم ملی واقعی بود، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم قلعه‌نویی مربی کم‌افتخاری است، نکونام هم نتایج خوبی گرفته است، مجیدی قهرمان لیگ بوده است و فرکی نیز چند قهرمانی لیگ در کارنامه دارد، خود من هم کارنامه مشخصی دارم، قبول ندارم که گزینه‌های غیرواقعی فدراسیون بودیم، امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد و در نهایت قهرمان آسیا شویم.

 

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با عدم حضور حدادی‌فر گفت: قاسم حدادی ‌فر در کلاس‌های مربی‌گری بود، از مربی‌های آینده‌دار کشور است و امیدوارم موفق باشد.

 

وی در پایان گفت: از هواداران واقعی ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، امیدوارم این روند را ادامه دهیم و آن‌ها همچنان خوشحال بمانند.

 

انتهای پیام/