تارتار: گناه من این است که سالم کار می‌کنم

بازی را بد شروع کردیم و تنبیه شدیم، گل اول را دریافت کردیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و با یک ضربه پنالتی گل مساوی را زدیم و سپس شرایطمان بهتر شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و تنبیه شدیم، گل اول را دریافت کردیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و با یک ضربه پنالتی گل مساوی را زدیم و سپس شرایطمان بهتر شد.

وی ادامه داد: تغییراتی را ایجاد کردیم، حریف را بهتر پرس کردیم اما اتفاق فوتبالی رخ داد و اخراج بازیکنمان واقعا شیرازه تیم ما را بهم زد و کارمان خیلی سخت شد، حریف تیم پرمهره و بزرگی است.

تارتار تصریح کرد: بدتر این‌که اواخر نیمه اول گل دوم را خوردیم و با شرایط بد به رختکن رفتیم، با صحبت‌ها در رختکن، شرایطمان در نیمه دوم بد نبود و اگر اول نیمه دوم بازی به تساوی کشانده می‌شد و شاید شرایط بهتر می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در ادامه نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم، بازی را واگذار کردیم، باید برای بازی بعد آماده شویم و این بازی را فراموش کنیم، شرایط بدتر از این را تجربه کردیم، با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و امیدواریم در بازی‌های بعد نتایج بهتری بگیریم.

وی همچنین در مورد نقل و انتقالات گفت: تیم نباید 15 بازیکن داشته باشد، باید 25 نفر باشد، ما امسال بد آوردیم، هدف ما حفظ تیم در پایان فصل گذشته بود و توانستیم اما در شروع فصل بدشانسی آوردیم و 3 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، یک بازیکن نیز به پرسپولیس رفت و 40 درصد تیم اصلی را از دست دادیم وقتی نقل و انتقالات تمام شده بود.

تارتار افزود: بیدوف را به دلیل این‌که قبلا این‌جا بود، آوردیم اما 2 بار مصدوم شد، سال گذشته مانند الان همین امتیاز را داشتیم، درست شدیم؛ الان چند بازیکن گرفتیم و نیاز به زمان داریم و باید اصلاح شویم، ایراد داریم، مدیریت تعهدات را انجام داده است و بودجه متوسط داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن یادآور شد: بازیکنان خارجی از ایرانی کم‌تر گرفتند و شاید هر کدام یک میلیارد هزینه داشته است، درست می شویم، نیاز داریم صبور باشیم و زمان بگذرد، 13 بازی دیگر باقی مانده است؛ در 3 بازی گذشته لیگ 2 بازیکن اخراجی داشتیم و بدشانسی داریم، بالاخره روزهای خوب ما فرا می‌رسد.

وی همچنین با بیان این‌که باید از نظر ذهنی روی بازیکنان کار کنیم، گفت: با تک تک بازیکنان دست دادم و خسته نباشید گفتم، بازیکنان به روحیه نیاز دارند اما این جو بازیکن را له می‌کند، تجربه دارم، در رشت بدتر از این ها را دیدم و پایان فصل هفتم شدیم، خیلی کارها کرده‌ام، من تجربه این جوها را دارم اما بازیکن بهم می‌ریزد، هوادارا صبور باشد، هرچه دارند به من بگویند.

تارتار خاطرنشان کرد: با قدرت کار می‌کنم، مرخصی نمی‌روم، زحمت می‌کشم تا شرایط درست شود و می‌دانم درست می‌شود، در بازار بازیکنان خوبی گرفتیم، شناخت خوبی از آن‌ها دارم، امیدوارم شرایط تیم بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: با تفاضل گل تیم را در لیگ نگه داشتند، تیم مدعی را نگرفتم، تغییرات ایجاد کردم، 7 بازیکن لیگ برتری می‌توانسم بگیرم و باید از لیگ یک بازیکن می‌گرفتم، بازیکن لیگ یکی باید در لیگ برتر کارایی داشته باشد، وقتی نمی‌تواند هماهنک شود باید جابجا شود.

وی در پایان گفت: به دنبال این هستیم باشگاه ضرر نکند، گناه من این است که سالم کار می‌کنم، هرکسی خوب باشد جذب می‌کنم، ببینید چطور بازیکن می‌گیریم، تاوان سالم کار کردن را می‌دهیم، مشکلات را حل می‌کنیم.

انتهای پیام /