تاسیس باشگاه اتومبیلرانی نمایندگی بی.ام.و در ایران

نماینده وارد کننده محصولات بی ام و به ایران برای تاسیس باشگاه در ایران با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی  تفاهم نامه امضا کرد.
به گزارش شبکه لحظه به نقل از روابط عمومی این فدراسیون
در راستای جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه و گسترش فعالیت های باشگاهی، با امضای تفاهم نامه همکاری، شرکت پرشیا خودرو  روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه با امضای تفاهم نامه مشترک با فدراسیون عالیت خود را شروع کرد.

محمود صیدانلو رئیس فدراسیون و مهندس هادی سلیمانی ملکان مدیر عامل و عضو هیات مدیره پرشیا خودرو و دکتر حمید سجادی مدیر این باشگاه در حال امضای تفاهمنامه

این تفاهم نامه همکاری به امضای محمود صیدانلو رئیس فدراسیون و مهندس هادی سلیمانی ملکان مدیر عامل و عضو هیات مدیره پرشیا خودرو و دکتر حمید سجادی مدیر این باشگاه رسید؛ این همکاری مشترک می تواند نقطه آغازین همکاری های دیگر شرکت های خصوصی خودروسازی که در امر وارادات و صادرات فعالیت می کنند باشد.
در این تفاهم نامه مقرر شد که فدراسیون در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز موتورسواری و اتومبیلرانی و در مقابل شرکت پرشیا خودرو که در زمینه واردات کمپانی BMW فعال است در بحث توسعه زیرساخت های مورد نیاز این رشته با فدراسیون همکاری های لازم را به عمل آورد .