تحسین باشگاه پرسپولیس توسط مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اسناد طلب رادوشویچ را تحویل داده که طلبش را پرداخت کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مهدی تاج در مورد شرایط حضور باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوز حرفه ای گفت: وقتی به فدراسیون بازگشتم هیچ باشگاهی از ما نمی توانست در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و در واقع تعلیق بودیم. حلقه اتصال باشگاه ها با مجموعه بین المللی فوتبال جدا شده بود اما این اتصال با رایزنی که شد برقرار و رفع تلعیق شدیم و دوباره در گردونه مسابقات بین الملی آمدیم ولی یک اتفاق رخ داد و در سال ۲۰۲۰ فدراسیون فوتبال را ۱۲۰ هزار دلار بخاطر تقلبی که شده بود جریمه کردند.

وی افزود: ۸۰ هزار دلار این جریمه تعلیق شد ولی ۴۰ هزار دلارش را پرداخت کردیم. متاسفانه دیروز نامه ای آمده است که سال ۲۰۲۱ هم دوباره تقلب کردید ، همان سه ماه وقتی که دادیم و ممکن است ۲۰۰ -۳۰۰ هزار دلار فدراسیون فوتبال را جریمه کنند ما تا دیروز وقت داشتیم جواب بدهیم که پاسخ هم دادیم اما خیلی به شخصه امیدی به قبول این جواب ندارم. نباید دوباره تقلب کنیم. همین طوری به باشگاه‌ها هشدار بدهیم چه خوششان بیاید چه خوششان نیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: همین امروز ساعت ۸ صبح قبل از حضور در راهپیمایی جلسه ای با مسئولان کمیته مجوز صدور حرفه ای گذاشتیم و خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اسناد طلب رادوشویچ را تحویل داده که طلبش را پرداخت کرده است. چیزی که قبلا گفتم اگر پرسپولیس این بدهی را ندهد حذف می شود. این هشدارها را می دادیم که این اتفاق رخ ندهد. خوشبختانه این کار را انجام داد. در مورد طلب استراماچونی هم مدام می‌گوییم تا حداقل پولش را باشگاه بدهد. ممکن است استقلال به دلیل صدور مجوز حرفه ای آن تاثیر اولیه را نداشته باشد اما تنبیهات بعدی در مورد این باشگاه انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/