تداوم روزهای بد ژاوی در بارسلونا؛ جام حذفی پرید!

شاگردان ژاوی هرناندس با شکست مقابل بیلبائو‌ از کوپا دل ری حذف شدند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 2-2 در وقت‌های معمول، با برتری 4 بر 2 بیلبائو در وقت‌های اضافه خاتمه یافت.

در این مسابقه گورکا گوروستا در دقیقه یک، بیلبائو را پیش انداخت، اما بارسلونا توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 26 گل خورده را پاسخ داد و شش دقیقه بعد لامین یامال این تیم را پیش انداخت. با این حال اویهان سانست در دقیقه 49 گل دوم میزبان باسکی را زد تا بازی به تساوی و وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه ابتدا اینیاکی ویلیامز در دقیقه 2+105 و پس از او نیکو ویلیامز در دقیقه 1+120 برای بیلبائو گلزنی کردند و به این ترتیب بارسلونا مقابل تیم تحت هدایت سرمربی سابقش، ارنستو والورده تن به شکست داد و بعد از رئال مادرید از گردونه مسابقات کنار رفت.

بارسلونا اما علاوه بر از دست دادن شانس صعود، الکس بالده یکی از مهره‌های کلیدی‌اش در این فصل را هم به دلیل مصدومیت در دقیقه 23 از دست داد. طبق گزارش نشریه آ اس مصدومیت مدافع بارسایی‌ها ممکن است او را بین چهار تا شش هفته خانه‌نشین کند.

شکست مردان ژاوی هرناندس ساعاتی پس از آن رقم خورد که دیگر نماینده ایالت کاتالونیا، جیرونا هم با قبول شکست 3 بر 2 در خانه مایورکا حذف شد. در بازی دیگر این مرحله رئال سوسیه‌داد با نتیجه 2 بر یک میزبانش سلتاویگو را شکست داد. بنابراین تیم‌های سوسیه‌داد، مایورکا و بیلبائو راهی نیمه نهایی شدند. چهره آخرین تیم صعودکننده نیز امشب در پایان مصاف اتلتیکومادرید و سویا در ورزشگاه متروپولیتانو مشخص خواهد شد، دیداری که از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/