تداوم مشکلات در ورزشگاه آزادی/ از خطر امنیت جانی تا ناهماهنگی و عدم مدیریت

    ورزشگاه آزادی به تازگی با تغییر مدیریت وارد حواشی و مشکلات عدیده ای شده و هر دم از این باغ بری می رسد.

    به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ هنوز مدت زمان زیادی از تغییر مدیریت ورزشگاه آزادی نمی‌گذرد که هر روز با حاشیه و مشکلی جدید روبه رو می شود. مدتی قبل در سهل انگاری و خطای مدیریتی بزرگ، هواداران بر روی سکوهای جدید جای گرفتند و نشستند؛ جایی که در قسمت زیرین آن بتن وجود داشته و استفاده از آن ریسک بسیار بالایی داشت و امنیت جانی تماشاگران را که باید خط قرمز مدیریت این مجموعه باشد به خطر جدی انداخت.

    چالش‌های این مجموعه محدود به مشکلات امنیت جانی تماشاگران و نارضایتی آنها نمی‌شود بلکه برخی ناهماهنگی‌های بزرگ و عجیب نیز این روزها دردسر ساز شده است. به عنوان مثال عدم هماهنگی حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون فوتبال هم مشکل ساز شده است و موضوعی که هیچ گاه سرو صدا نکرده بود حالا به یکی دیگر از نقص های متعدد این ورزشگاه اضافه شده است تا جایی که مهمانان ویژه برای ورود به این مجموعه ورزشی با مشکل مواجه شده اند.

    با این حساب هر روز باید منتظر سوژه ای جدید از ورزشگاهی شویم که بزرگترین پتانسیل ورزشی کشور را داراست و انتظار میرفت با تداوم مسیر بی حاشیه و آرام سابق به شرایط ایده آل خود نزدیکتر شود اما این روزها در وضعیتی آشفته و باری به هرجهت به سر می برد.

    مجموعه ورزشی آزادی که یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین مجموعه های ورزشی کشور و قلب تپنده ورزش پایتخت است نیاز به توجه و مدیریت ویژه ای دارد، همانطور که تا مدتها خبری حاشیه ای از این ورزشگاه به گوش نمی رسید انتظار می رود حالا هم همان روند سابق تکرار شود.

    انتهای پیام/