ترابی: دربی پس از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و بعد باید دربی را برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مهدی ترابی بعد از برد 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به تیم خوب فولاد خسته نباشید می گویم بازی خوبی بود و سه امتیاز را در این شرایط سخت گرفتیم و امیدوارم این روند رو به جلو را تا بازی های آسیایی ادامه بدهیم.

وی در مورد حواشی رخ داده در این مسابقه و پرتاب بطری از سوی تماشاگران گفت: خیلی متوجه حاشیه ها نشدم اما برخی چیزها طبیعی است هرچند امیدوارم این پرتاب بطری را در جاهای دیگر نبینیم.

ترابی در مورد برنامه در تطعیلی لیگ و اینکه گذرنامه‌اش را به فدراسیون برای سفر با تیم ملی به بلغارستان داده یا نه عنوان کرد: 50- 60 بازیکن گذرنامه داده‌اند من خبری از فهرست تیم ملی ندارم. تصور می‌کنم گل محمدی چند روزی به ما استراحت بدهد.

بازیکن پرسپولیس در مورد دربی گفت: ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و بعد باید دربی را برگزار کنیم. فکر می کنم برنامه بازی ها اینجوری باشد.

وی در مورد حریفان قدرتمند عربستانی و بازی در زمین بی طرف گفت:  بازی های سختی در آسیا داریم و برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به لیگ قهرمانان خواهیم رفت تا نتایج خوبی بگیریم. مشکل در آسیا فقط تیم های عربستانی هستند که امیدوارم این مشکل حل شود و اگر کمک داور ویدئویی بیاید سایر دیدارهای آسیایی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/