ترابی: گذشته را فراموش کردند و فقط به پرسپولیس گیر میدهند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رسانه در این موضوع خیلی نقش مهمی داشت. باید برود سال‌های گذشته را دربیاورد و ببینیم تیم‌های دیگر نیز رفت و برگشت در آزادی بازی کردند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر توانستیم برنده بازی شویم و شرمنده هواداران نشویم.

وی در خصوص حواشی این مسابقه نیز اظهار داشت: به نظرم رسانه در این موضوع خیلی نقش مهمی داشت. باید بروند سال‌های گذشته را دربیاورند، تیم‌های دیگر رفت و برگشت در آزادی بازی کردند. نمی‌خواهم بی احترامی کنم، فقط می‌گویم چنین اتفاقاتی قبلا هم رخ داده است.

بازیکن پرسپولیس گفت: یک بار تیم خوب مسجد سلیمان در اهواز با سپاهان بازی کرد. متاسفانه همیشه به پرسپولیس ایراد می‌گیرند. ما کارمان را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران قهرمان شویم.

ترابی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند این فصل دبل کند و 2 قهرمانی بدست آورد، گفت: ما فعلا یک بازی با گل گهر داریم که تمام تمرکزمان روی آن بازی است. امیدوارم بتوانیم از آن بازی نیز سربلند بیرون بیاییم. بازی به بازی پیش می‌رویم. همانطور که بعد از عید بازی به بازی پیش رفتیم، امیدوار بتوانیم بازی با گل گهر نیز سربلند بیرون بیاییم.

ترابی در خصوص داوری نیز اظهار داشت: من صحنه پنالتی را ندیدم ولی صحنه‌ای که روی سعید صادقی خطا شد، فکر می‌کنم آن صحنه 100 درصد خطا بود. صحنه پنالتی را هنوز ندیده‌ام.

انتهای پیام/