ترابی :‌ پرسپولیس لایق قهرمانی است / دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس : امیدوارم حکم کمیته استیناف منصفانه باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت : مطرح کردن بحث مهندسی نتایج ناجوانمردانه است و چرا در ابتدای فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم این حرف‌ها را نمی‌زدند. در این مدت در قرنطینه بودیم و تمرینات را در خانه انجام دادیم تا حداقل از لحاظ بدنی کمتر افت کنیم.

پرسپولیس لایق قهرمانی است

وی ادامه داد : تیم ما لایق قهرمانی است و برای رسیدن به این عنوان خیلی زحمت کشیده‌ایم. شرایط جدول هم همه چیز را نشان می‌دهد. اگر این اختلاف امتیاز را نادیده بگیرند و بدون تعیین تیم قهرمان لیگ را تمام کنند، این کار درست نیست. منتظر شروع بازی‌ها هستیم تا قهرمان شویم.

حکم منصفانه کمیته استیناف

او افزود : زمانی که خیلی از تیم‌ها به فکر تعطیلی لیگ بودند ما زحمت می‌کشیدیم و توانستیم در دو بازی آخر6 امتیاز بگیریم. همه‌ چیز در آن بازی مشخص بود و ما تا آخرین لحظه برای بازی صبر کردیم ولی سپاهان به زمین مسابقه نیامد. امیدوارم حکم کمیته استیناف منصفانه باشد.

دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم

ترابی اضافه کرد :‌ اطلاعی از پیشنهادها ندارم و مدیر برنامه‌هایم این موضوع را پیگیری می‌کند. تمام تمرکز من روی پرسپولیس است. من دوست دارم یک روز بازی در لیگ اسپانیا را تجربه کنم. فعلا که در خدمت پرسپولیس هستم و تمام هدفم این است که با این تیم قهرمان لیگ شوم. الان هم صحبت در مورد آینده درست نیست.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: معمارزاده : ده سال است که از پرسپولیس طلب دارم