تراکتور تماسی برای تمدید قرارداد نداشته است

با پیگیری‌های انجام شده، آخرین آپدیت خبری درباره رضا اسدی چند نکته بسیار مهم است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ رضا اسدی با تراکتور به قدری در لیگ بیست و دوم درخشید که حالا یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات به حساب می‌آید. طبیعی است که بازار شایعات درباره این بازیکن که قراردادش هم با تراکتور به پایان رسیده زیاد باشد.

با پیگیری‌های انجام شده، آخرین آپدیت خبری درباره رضا اسدی چند نکته بسیار مهم است.

اول: اسدی بدش نمی‌آید لژیونر شود و چند واسطه نقل و انتقالاتی پیام‌هایی برای انتقال او به لیگ کشورهای کویت، عربستان، قطر و امارات فرستاده‌اند. اما هنوز هیچ آفر رسمی و مکتوب و با مبلغ شفاف از باشگاه خاصی به دست او و ایجنتش نرسیده است.

دوم: تراکتور که اسدی در ترکیب این تیم درخشید، طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها تمایل به تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش دارد. منتهی این خبر منتشر شده در رسانه‌ها است و مدیریت باشگاه طبق اخبار موثق دریافتی خبرنگار فرهیختگان، تا این لحظه نه تماسی با او داشته‌اند و نه پیامی فرستاده‌اند و هیچ ارتباطی بین آنها برای مذاکره برقرار نشده است.

سوم: سپاهان یکی از مشتری‌های مهم رضا اسدی به حساب می‌آید. از طرف پرسپولیس تا این لحظه با اسدی تماسی گرفته نشده است.

چهارم: دو گزینه ایرانی سرمربیگری استقلال یعنی جواد نکونام و محمد ربیعی اما به این بازیکن پیغام داده‌اند که اگر سرمربی استقلال شوند خواهان عقد قرارداد با او هستند.

پنجم: رضا اسدی تصمیم گیری درباره آینده فوتبالی خود را به بعد از پایان اردوی تیم ملی و استراحت چند روزه موکول کرده است و فعلا مذاکره مستقیمی با توجه به شرایطی که به ان اشاره کردیم با هیچ باشگاهی انجام نداده است.