تراکتور جشنواره گل به راه انداخت

جمعه ششم مهرماه در تاریخ برای تراکتور ماندگار شد. تمام اتفاقات خوب دست به دست هم داد تا شادی را که هواداران تراکتور به دنبال آن هستند  در جامعه تکثیر شود .تیم تراکتورسازی با پیروزی پر گل مقابل استقلال خوزستان با ۵۰ هزار هوادار جشن پیروزی گرفت.

به گزارش “سینا دلاوری”، هفته هشتم لیگ برتر برای محمد تقوی یک هفته رویایی بود. او که برای یک شروع خوب در تبریز خود را آماده کرده بود، با شال هواداری تراکتورسازی وارد ورزشگاه شد. سرمربی تراکتوری ها در پایان بازی در مورد این تصمیم خود اظهار داشت که از زمانی که هدایت تراکتور را به عهده گرفتم به این تیم دین دارم و با همه وجودم برای این تیم تلاش می کنم. تقوی موفق شد در اولین حضور خود در یادگار به عنوان سرمربی پر گل ترین پیروزی تاریخ تراکتورسازی در لیگ برتر را رقم بزند.

گل های تیم تراکتورسازی تبریز توسط علی عبدالله زاده در دقیقه ۲۱، آنتونس استوکس در دقایق (۳۵ (پنالتی)، ۴۰، ۶۴ و ۸۳) و اشکان دژاگه در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید.

پیروزی شش بر صفر مقابل استقلال خوزستان، علاوه بر رقم زدن پر گل ترین پیروزی تاریخ تراکتورسازی، بهترین و به یادماندنی ترین روز مربیگری تقوی را نیز رقم زد. تقوی که هنوز به صورت رسمی سرمربی هیچ تیمی در لیگ برتر نشده، با بر عهده گرفتن هدایت تراکتورسازی به صورت موقت، در حال تجربه کردن اولین دوران سرمربیگری خود است. تقوی در دو بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور بوده 4 امتیاز برای این تیم به دست آورده است

سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان با کسب این ۳ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی نزدیک‌تر شدند تا در هفته‌های آینده با کسب نتایج شیرینی همچون این مسابقه خود را به صدر جدول رده بندی برسانند..

تراکتورسازان با توجه به اردوی تیم ملی و تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر از امروز به مدت ۴ روز به استراحت می‌پردازند تا تمرینات تیم از روز چهارشنبه در تبریز پیگیری شود.