تردید آبراهام برای انتخاب چلسی یا رم

مهاجم تیم رم ایتالیا درباره ماندن یا رفتن از این تیم ایتالیایی به صحبت پرداخت و اعلام کرد دوست دارد در رم بماند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظهو به نقل از فوتبال ایتالیا، تامی آبراهام با وجود شروع ضعیفش در فصل، یکی از ارکان اصلی رم، ژوزه مورینیو در فصل گذشته بود که ۲۷ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد. او یکی از آینده‌دارترین بازیکنان در تیم “جالوروسی” است.

این مهاجم با مبلغ ۴۰ میلیون یورو از چلسی به رم آمد ولی بندی در قرارداد او با رم است که چلسی می‌تواند به راحتی او را بار دیگر به خدمت بگیرد و همین باعث نگرانی مسئولان رم شده است.

آبراهام در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره این موضوع گفت: من در رم خوشحالم. در حال حاضر، من فقط به تیم فکر می‌کنم. اگرچه، شما هرگز نمی‌دانید که آینده چه خواهد شد.

او که اکنون به زبان ایتالیایی صحبت می‌کند، مورد تحسین هواداران قرار گرفته و از زندگی در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او مطمئناً در ترکیب گرت ساوت گیت در جام جهانی قطر حضور دارد.

رم هم‌چنین  آندره بلوتی، مهاجم ایتالیایی را نیز به خدمت گرفته است که همین موضوع شرایط را برای آبراهام سخت کرده است. بلوتی پس از پایان دوره هفت ساله در تورینو، جایی که ۱۰۰ گل در سری آ به ثمر رساند، بدون باشگاه بود و به عنوان بازیکن آزاد به جالوروسی پیوست. او پس از رفتن فلیکس آفنا گیان راهی رم شد.

بیشتر بخوانید:

آبراهام از رکورد باتیستوتا عبور کرد
فهرست انگلیس برای جام جهانی بدون راشفورد و سانچو
اسامی تیم ملی انگلیس برای ۲ بازی بزرگ اعلام شد

 

انتهای پیام/