ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس

تیم استقلال امروز در حالی از ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود که ۶ بازیکن را به دلایل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، استقلال امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از مس رفسنجان میزبانی می‌کند که این تیم با کمترین گل زده و خورده و رکورددار مساوی‌های بدون گل یکی از چغرترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌آید.

ریکاردو ساپینتو بعد از یک برد باارزش خارج از خانه، امروز در خانه خودش به مصاف مس رفسنجان می‌رود. مس صاحب کمترین گل‌های زده و خورده در لیگ است و اساسا گناه کم‌گل شدن لیگ برتر را هم باید به دوش این تیم گذاشت.

در ۱۳بازی قبلی مس کلا ۱۱گل ردوبدل شده که آمار خیلی عجیبی است. این تیم با ۴گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی رقابت‌هاست و با ۷گل زده فقط یک تیم را در گلزنی ضعیف‌تر از خودش می‌بیند. فصل گذشته ماجرای این تیم برعکس بود و شاگردان ربیعی در گلزنی خیلی موفق‌تر بودند. حتی استقلالِ فصل گذشته که با فرهاد مجیدی صاحب بهترین خط دفاعی تمام ادوار بود، در تقابل با مس به سختی ۳ بر ۲ برنده شد و رفسنجانی‌ها تنها تیم فصل بودند که ۲بار دروازه آبی‌ها را باز کردند. بازی برگشت ۲تیم در رفسنجان هم ۲ بر صفر به سود آبی‌ها تمام شد. تیم ساپینتو در ۲هفته پایانی نیم‌فصل با مس و تراکتور بازی دارد که بازی‌های سختی به‌نظر می‌رسند. هرچند آبی‌ها امسال بردهای خوبی در بازی‌های سخت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

یامگا اعلام کرد: از استقلال جدا نمی‌شوم
سنگ تمام ویژه چهره محبوب برای مدافع استقلال
کنایه جنجالی هافبک استقلال به گرانی دلار+ عکس

انتهای پیام/