تشکر سرمربی لیورپول از باشگاه سابق دروازه بان لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول از تیم سابق دروازه بان دوم تیمش تشکر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال لیورپول موفق شد در اواخر ماه فوریه در دیدار فینال جام اتحادیه به مصاف تیم فوتبال چلسی رفته و برابر این تیم به پیروزی برسد. این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید. هر 10 بازیکن هر دو تیم ضربات‌شان را گل کردند و در حالی که کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی، ضربه‌اش را خراب کرد، کِلِهر موفق شد توپش را به گل تبدیل کند و باعث قهرمانی لیورپول در این رقابت‌ها شود.

این بازیکن پس از بازی تصمیم گرفت که پیراهنی که در این بازی به تن داشت را به رینگمیهن رنجرز اهدا کند و کلوپ نیز یادداشتی را در کناراین پیراهن برای این باشگاه ارسال کرد.

این باشگاه با انتشار تصاویر این پیراهن و یادداشت کلوپ نوشت:« عجب هدیه دوست داشتنی‌ای برای ویترین این باشگاه.  پیراهن قهرمانی کلهر در جام اتحادیه و دست نوشته‌ای از سوی یورگن کلوپ.»

در متن پیام این مربی آلمانی برای باشگاه سابق کلهر آمده:« از تمام کسانی که در رینگمیهن رنجرز حضور دارند به خاطر فرستادن کلهر برای ما ممنونم. او کاری کرد که باعث افتخار شما باشد! زنده باد.»

این دروازه‌بان در سال 2015 از این باشگاه جدا شده و به لیورپول پیوست و مستقیما به آکادمی جوانان رفت تا از آنجا بتواند رده‌های این تیم را طی کرده و به تیم اول راه پیدا کند. او در سال 2019 به تیم اول رسید و از آن زمان تا به حال دروازه‌بان ذخیره این تیم بوده است. او این فصل هشت بازی برای لیورپول در تمامی رقابت‌ها انجام داده و نقش مهمی در قهرمانی تیم کلوپ در جام اتحادیه ایفا کرد.

انتهای پیام/