تصاویر دلخراش و هولناک از مصدومیت بازیکن فوتبال

کریس بشام، کاپیتان شفیلد یونایتد در دیدار مقابل فولام در لیگ برتر از ناحیه پا دچار یک مصدومیت وحشتناک شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ کریس بشام، کاپیتان شفیلد یونایتد، پس از مصدومیت وحشتناک در بازی تیمش مقابل فولام در لیگ برتر، مجبور شد با برانکارد از زمین خارج شود. این مدافع ۳۵ ساله در جریان شکست ۳-۱ تیمش در بازی روز شنبه هنگام تلاش برای سانتر توپ تعادل خود را از دست داد و به شکل ترسناکی از ناحیه مچ پا آسیب دید.

این بازی به مدت ۱۲ دقیقه متوقف شد. کار حتی به اکسیژن دادن به این بازیکن هم رسید. هواداران شفیلد یونایتد در این دقایق شعار One Chris Basham سر می‌دادند و در حالی که او را با برانکارد از زمین خارج می‌کردند و به داخل آمبولانس می‌بردند، توسط هواداران هر دو تیم تشویق شد. بشام هنگام انتقالش به بیرون از زمین برای هواداران دست تکان داد و از آنها برای تشویق و حمایت‌شان تشکر کرد. بعد از دقایقی آمبولانسی در کنار زمین دیده شد و کاپیتان شفیلد سریعا به بیمارستان انتقال داده شد.

پل هکینگ‌باتم، سرمربی شفیلد پس از پایان بازی گفت: «همه می‌توانستند ببینند که این یک مصدومیت وحشتناک است. او اکنون در بیمارستان است، ما با پزشکان صحبت خواهیم کرد و وضعیت او را اطلاع خواهیم داد.

باشگاه شفیلد یونایتد در توییتی نوشت: «ما بهترین آرزوهایمان را برای بشام می فرستیم و بروزرسانی‌ها و تغییر وضعیت این بازیکن را به اطلاع هواداران خواهیم رساند.»

مارکو سیلوا، سرمربی فولام هم پس از بازی گفت: «این یک لحظه بسیار غم‌انگیز برای همه ما بود. دیدن این نوع اتفاقات همیشه غم‌انگیز است. مصدومیت او مهم‌ترین اتفاق امروز بود و امیدوارم هر چه سریع‌تر به زمین بازی برگردد. من و همه ما در فولام برای او آرزوی بهبودی داریم. همانطور که از حمایت شفیلد یونایتد، خانواده و دوستانش برخوردار خواهد بود.»

بشام در سال ۲۰۱۴ به تیم شفیلد یونایتد پیوست و از آن زمان تاکنون بیش از ۳۹۰ بازی انجام داده است. این تیم پس از صعود از چمپیونشیپ با یک امتیاز از هشت بازی ابتدایی خود در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد.

ورزش 3