تغییر وضعیت مهاجم مدنظر گل محمدی در اروپا

علی علیپور یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه،  در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که برخلاف دو مسابقه اخیرش علی علیپور را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم رده چهاردهمی سانتا کلارا قرار گرفت.

یاران علیپور که هفته گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌کاپ پرتغال مقابل پورتو شکست خورده بودند، در دیدار لیگ برتری برابر سانتا کلارا توانستند باخت اخیرشان را جبران کنند و سه امتیاز را در آخرین بازی سال ۲۰۲۲ کسب کنند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته که در آخرین مسابقه‌اش در لیگ برتر پرتغال قبل از جام جهانی برابر بنفیکا شکست خورده بود، در دیدار مقابل سانتا کلارا توانست به پیروزی خانگی دست پیدا کند.

ژیل ویسنته در شبی که در دقیقه ۴۱ توسط موریلو به گل رسید و در دقیقه ۵۳ یک پنالتی توسط ناوارو هدر داد، به برتری دو بر یک مقابل سانتا کلارا دست یافت، ۱۲ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ‌کاپ مقابل پورتیموننسی و پورتو حضور ثابت در زمین داشت، در بازی برابر سانتا کلارا از دقیقه ۷۹ وارد زمین شد و نُهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام داد.

علیپور طی روزهای اخیر به یکی از گزینه های اصلی انتقال به پرسپولیس تبدیل شده است  و باید دید با توجه به شرایط نه چندان مناسبی که در پرتغال دارد آیا در نقل و انتقالات نیم فصل دوباره سرخپوش خواهد شد یا نه.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس چه زمانی باید اولین قسط از رادوشوویچ را پرداخت کند؟
چرا پرسپولیس از لوکادیا شکایت نمی‌کند؟
یحیی و آنالیزورها بدنبال لوکادیا جدید پرسپولیس

انتهای پیام/