تفاوت فوتبال ایتالیا و انگلیس از نگاه لوکاکو

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر به تشریح تفاوت های فوتبال ایتالیا و انگلیس پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، روملو لوکاکو بعد از سپری کردن سه فصل در منچستریونایتد، در ترکیب اینتر و سری آ تولدی دوباره یافته و به یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال تبدیل شده است. حالا روملو لوکاکو در مصاحبه ای مدعی شد از مسئولیت خود در ترکیب اینتر آگاه بوده و از همان ابتدا متوجه شده می تواند زوج خوبی در کنار لائوتارو مارتینز طراحی کند.

روملو لوکاکو گفت: در ایتالیا فقط پیروز شدن اهمیت دارد و این تنها هدفی است که هنگام ورود به زمین به آن فکر می کنم. رویکرد فوتبال در سری آ در مقایسه با انگلیس کاملا متفاوت است. در ایتالیا توجه فراوانی به جنبه تاکتیکی شده و این من را ملزم می کند که هرگز اشتباه نکنم، نه در هنگام حرکت و نه در موقعیت یابی.

قبل از انتقال به اینتر چند مسابقه از این تیم را دیدم و با تماشایی نحوه حرکت و سبک بازی لائوتارو فورا متوجه شدم همکاری درخشانی بین ما ایجاد می شود. گاهی اوقات او و برخی اوقات من در کانون توجه هستم.

اگر هر دو ما این مسئولیت را درک کنیم ، همه چیز عالی خواهد شد. من از مسئولیتی که دارم آگاه بوده و بنابراین حق گله کردن ندارم، زیرا این کار بلافاصله تاثیری منفی روی گروه می گذارد. اینتر نیاز به رهبرانی در این زمینه مانند من، آرتورو ویدال، نیکولو بارلا یا الکسیس سانچز دارد. فقط با چنین نگرشی می توانید تیم را متحول کرده و جریان یک بازی را زیر و رو کنیم.

انتهای پیام/