تقابل‌های جذاب دربی سرخ؛ از رویارویی سربازهای سابق تا بازگشت دنیزلی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، عصر امروز یکی از حساس ترین دیدارهای فصل برگزار خواهد شد و دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتورسازی که در این فصل عزمش را جزم کرده که به مقام قهرمانی برسد با استخدام دنیزلی و قرارداد با چند بازیکن خارجی باکیفیت فقط به دنبال قهرمانی است و مصطفی دنیزلی نیز میخواهد به اولین مربی ترکیه ای تبدیل شود که تیمی را خارج از کشور ترکیه به مقام نخست رسانده است.

در همین راستا پرسپولیسی ها در شوک رفتن برانکو بودند که کادر مدیریت با کالدرون باتجربه به توافق رسید و او خیلی زود کارش را با سرخ ها آغاز کرد. پرسپولیس در اولین مسابقه توانست با حساب یک بر صفر از سد پارس جنوبی جم عبور کند تا دیدار افتتاحی همانند سال های قبل برای پرسپولیس خوش یمن باشد اما تراکتورسازی در اولین گام مقابل نفت سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد تا تمام انگیزه شاگردان دنیزلی کسب سه امتیاز در این دیدار حساس باشد.

دنیزلی که سابقه دو دوره هدایت پرسپولیس را دارد به عنوان سرمربی سه بار مقابل سرخ های تهران صف ارایی کرده است

 تمامی سه تقابل قبلی سرمربی ترکیه ای با پرسپولیسی ها نیز به زمانی برمی گردد که او سرمربی پاس تهران بوده. دنیزلی با پاس سه بار در لیگ های چهارم و پنجم روبروی پرسپولیس قرار گرفته و در این سه تقابل، یک برد برای پرسپولیس، یک تساوی و یک برد برای تیم تحت هدایت دنیزلی به دست آمده.  باید دید تقابل چهارم دنیزلی با پرسپولیس چطور پیش خواهد رفت؟

همچنین گفتنی است

امید عالیشاه و نوراللهی نیز برای گذراندن خدمت سربازی مدتی را در تراکتورسازی حضور داشتند که هر دو به دلیل مصدومیت نتوانستند بازی های خوبی را برای این تیم به نمایش بگذارند.

حضور ساسان انصاری بازیکن سابق پرسپولیس برای تراکتوری ها در این مسابقه نیز از نکات شایان ذکر است.

خبرنگار: سپهر خرمی